Концептуальні основи профілактики й корекції функціональних порушень опорно-рухового апарату в дітей та молоді
Ключові слова:
концепція, профілактика, корекція, опорно-руховий апарат, діти, молодь, концептуальні підходиАнотація
У статті обґрунтовано й розроблено концепцію профілактики та корекції функціональних порушень опорно-рухового апарату дітей, школярів і студентської молоді в процесі фізичного виховання, що містить такі складники: передумови створення, понятійно-категоріальний апарат, основні положення й вимоги, концептуальні засади, методичні основи, організаційні та концептуальні підходи, умови проектування й реалізації, критерії ефективності. Визначено мету, основні завдання та принципи концепції, проаналізовано концептуальні підходи до проблем профілактики й корекції опорно-рухового апарату людини.
Посилання
1. Андрєєва О. В. Фізична рекреація різних груп населення : [монографія] / О. В. Андрєєва. – К. : Поліграфсервіс, 2014. – 280 с.
2. Кашуба В. А. Анализ использования здоровьесберегающих технологий в процессе физического воспитания студенческой молодежи / В. А. Кашуба, С. М. Футорный, Е. В. Андреева // Теория и методика физ. культуры. – Алматы, 2012. – № 1. – С. 73–81.
3. Кашуба В. О. Оцінювання та аналіз складових здорового способу життя студентської молоді / В. О. Кашуба, С. М. Футорний, О. В. Андрєєва // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Х., 2012. – № 7. – С. 59–65.
4. Кашуба В. А. Современные подходы к здоровьесбережению студентов в процессе физического воспитания / В. А. Кашуба, С. М. Футорный, Е. В. Андреева // Физ. воспитание студентов. – Харьков, 2012. – № 5. – С. 50–58.
5. Лазарева Е. Б. Концептуальные подходы к организации процесса физической реабилитации при хирургическом лечении вертеброгенной патологи / Е. Б. Лазарева // Молода спортивна наука України. – Львів : НФВ «Українські технології», 2012. – Т. 3. – С. 134–139.
6. Туманян Г. С. Здоровый образ жизни и физическое совершенствование / Г. С. Туманян. – М. : Академия, 2009. – 336 с.
7. Футорный С. М. Здоровьесберегающие технологии в процессе физического воспитания студенческой молодежи : [монография] / С. М. Футорный. – Киев : Саммит-книга, 2014. – 296 с.
2. Кашуба В. А. Анализ использования здоровьесберегающих технологий в процессе физического воспитания студенческой молодежи / В. А. Кашуба, С. М. Футорный, Е. В. Андреева // Теория и методика физ. культуры. – Алматы, 2012. – № 1. – С. 73–81.
3. Кашуба В. О. Оцінювання та аналіз складових здорового способу життя студентської молоді / В. О. Кашуба, С. М. Футорний, О. В. Андрєєва // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Х., 2012. – № 7. – С. 59–65.
4. Кашуба В. А. Современные подходы к здоровьесбережению студентов в процессе физического воспитания / В. А. Кашуба, С. М. Футорный, Е. В. Андреева // Физ. воспитание студентов. – Харьков, 2012. – № 5. – С. 50–58.
5. Лазарева Е. Б. Концептуальные подходы к организации процесса физической реабилитации при хирургическом лечении вертеброгенной патологи / Е. Б. Лазарева // Молода спортивна наука України. – Львів : НФВ «Українські технології», 2012. – Т. 3. – С. 134–139.
6. Туманян Г. С. Здоровый образ жизни и физическое совершенствование / Г. С. Туманян. – М. : Академия, 2009. – 336 с.
7. Футорный С. М. Здоровьесберегающие технологии в процессе физического воспитания студенческой молодежи : [монография] / С. М. Футорный. – Киев : Саммит-книга, 2014. – 296 с.
Завантаження
Опубліковано
2020-01-11
Номер
Розділ
Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення
Як цитувати
Концептуальні основи профілактики й корекції функціональних порушень опорно-рухового апарату в дітей та молоді. (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 18, 96-102. https://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/420