Рівень сформованості основних здоров’язбережувальних знань і навичок молодших школярів дитячого притулку

Автор(и)

  • Юрій Цюпак

Ключові слова:

дитячий притулок, молодші школярі, рівень здоров’язбережувальних знань та навичок

Анотація

У статті проаналізовано рівень здоров’язбережувальних знань та навичок молодших школярів  дитячого притулку. Результати досліджень показали, що стан сформованості здоров’язбережувальних знань і навичок учнів початкових класів, які живуть у притулку, перебуває на початковому та середньому рівнях на­вчальних досягнень. Діти не готові до здійснення фізкультурно-оздоровчих та гігієнічних заходів, спрямованих на збере­ження й зміцнення здоров’я. Тому в процесі навчання та виховання пріоритетним завданням є форму­вання здоров’язбережувальних знань і навичок, оскільки саме вони в подальшому визначатимуть стан здоров’я учнів.

Посилання

Бальсевич В. К. Здоровьеформирующая функция образования в Российской Федерации : материалы к разработкам национального проекта оздоровления подраст. поколения России в период 2006–2026 гг. / В. К. Бальсевич // Физическая культура: воспитание, образование, тренировка. – 2006. – № 5. – С. 2–6.
2. Волков Л. Молодший шкільний вік: виховна спрямованість занять фізичною культурою і спортом : навч. посіб. / Л. Волков, В. Голуб, П. Коханець. – К. : [б. в.], 2008. – 120 с.
3. Волкова Н. П. Педагогіка / Н. П. Волкова. – К. : Академвидав, 2007. – 616 с.
4. Галузинський В. М. Педагогіка: теорія та історія / В. М. Галузинський, М. Б. Євтух. – К. : [б. в.], 1995. – 374 с.
5. Дубогай О. Зміст та результативність шкільної інноваційної діяльності в системі здоров’язберігаючих технологій / О. Дубогай, М. Євтушок // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. – Луцьк : РВВ «Вежа» Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2008. – Т. 1. – С. 36–40.
6. Поташнюк І. В. Теоретичні і методичні засади застосування здоров’язбережувальних технологій навчання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. степеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.03 «Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я)» / І. В. Поташнюк. – К., 2012. – 42 с.
7. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи / О. Я. Савченко. – К. : Генеза, 2000. – 368 с.
8. Шиян Б. М. Теорія і методика фізичного виховання школярів / Б. М. Шиян. – Т. : Навч. кн. – Богдан, 2001. – Ч. 1. – 272 с.

Завантаження

Опубліковано

2020-01-21

Номер

Розділ

Педагогічні технології навчання фізичної культури

Як цитувати

Рівень сформованості основних здоров’язбережувальних знань і навичок молодших школярів дитячого притулку. (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 12, 28-31. https://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/597