Вікова динаміка фізичної підготовленості школярів середнього шкільного віку з деривацією сенсорних систем
Ключові слова:
фізична підготовленість, діти середнього шкільного віку з деривацією сенсорних систем, педагогічне тестування, фізичні якостіАнотація
Мета дослідження – визначити та проаналізувати вікові зміни показників фізичної підготовленості дітей середнього шкільного віку з деривацією сенсорних систем.У процесі дослідження ми використовували такі методи: аналіз літературних джерел, педагогічне тестування для визначення рівня розвитку швидкості, спритності, гнучкості, силових та швидкісно-силових якостей, методиматематичної статистики. Результати дослідження. Установлено, що в період з 11 до 14 років у хлопчиків і дівчаток відбувається зростання досліджуваних показників фізичних якостей, однак по-різному. Висновки. Отримані результати засвідчують, що в хлопців та дівчат простежено статистично достовірно (р<0,05) підвищення досліджуваних показників у віковому аспекті.
Посилання
2. Demchuk, S. (2015). Osoblyvosti rozvytku fizychnykh yakostey u shkolyariv iz depryvatsiyeyu sluhu [Features of development of physical qualities in students with deprivation of hearing]. Fizychne vykhovannya, sport i kultura zdorovya u suchasnomu suspilstvi [Physical education, sports and health culture in modern society], 3 (31), 134–140. (in Ukrainian).
3. Ivanitskyi, R., Aleshina, A., & Bychuk, O. (2017). Rozvytok ta korektsiya ruhovoi sfery ditey iz vadamy sluhu v protsesi fizychnoho vykhovannya. Suchasnyi etap [Development and correction of the motor sphere of children with hearing impairments in the process of physical education. Modern stage]. Molodizhnyi naukovyi visnyk Skhidnoyevropeyskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainki. Fizychne vykhovannya i sport [Youth scientific bulletin of Lesya Ukrainka Eastern European National University. Physical education and sports], 27, 98–102. (in Ukrainian).
4. Lyakhova, I. (2005). Korektsiyno-pedahohichni osnovy fizychnoho vykhovannya ditey zi znyzhenym sluhom (teoretyko-metodychnyi aspekt) [Correctional and pedagogical bases of physical education of children with reduced hearing (theoretical and methodical aspect)]. Zaporizhzhia: GU «ZIDMU». (in Ukrainian).
5. Sheremet, B., Forostyan, O., Leshchiy, N., & Maliy, V. (2014). Fizychna kultura. Navchalni programy dlya 5–9 (10) klasiv specialnykh zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv dlya glukhykh [Physical Education. Curriculum for 5–9 (10) classes of special secondary schools for the deaf]. Kyiv: Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy. (in Ukrainian).