Особливості експериментальної методики занять аквафітнесом зі студентами спеціальної медичної групи

Автор(и)

  • Ірина Головійчук

Ключові слова:

студент, спеціальна медична група, фізичне виховання, рекреація, аквафітнес, принципи, компоненти, методи, засоби

Анотація

Розглянуто обґрунтування основних положень і принципів, покладених в основу експериментальної методики занять аквафітнесом зі студентами спеціальної медичної групи. Проведено теоретичний аналіз наукової та навчально-методичної літератури стосовно напряму дослідження. Представлено авторську методику рекреаційно-оздоровчих занять з аквафітнесу в позанавчальний час зі студентами, які за станом здоров’я віднесені до спеціальної медичної групи. Розкрито загальнометодичні принципи й принципи оздоров­чого тренування; теоретичний і практичний компоненти; загальнопедагогічні та специфічні методи фізич­ного виховання, на яких ґрунтується експериментальна методика. Показано розподіл використаних засобів на блоки вправ; наведено перелік необхідних матеріально-технічних, педагогічних і медичних умов проведення занять.

Посилання

1. Благій О. Л. Рухова активність як фактор формування здорового способу життя учнівської молоді / О. Л. Благій, О. В. Андрєєва // Матеріали ІІІ-ї Міжнар. наук.-практ. конф. «Актуальні проблеми фізичного виховання, реабілітації, спорту та туризму». – Запоріжжя : КПУ, 2011. – С. 27–28.
2. Вовк Л. В. Влияние возраста на формирование здорового образа жизни студентов, занимающихся в специальной медицинской группе / Л. В. Вовк // Теория и практика физического воспитания. – 2010. – № 1. – С. 363–369.
3. Выдрин В. М. Физическая рекреация – вид физической культуры / В. М. Выдрин // Культура физическая и здоровье. – 2004. – № 2. – С. 18–21.
4. Дубровский В. И. Валеология. Здоровый образ жизни / В. И. Дубровский. – М. : RETORIKA–A: Флинта, 1999. – 560 с.
5. Дутчак М. Концептуальні напрями вдосконалення системи фізичного виховання школярів і студентів для впровадження здорового способу життя / М. Дутчак, Т. Круцевич, С. Трачук // Спортивний вісник Придніпров’я, 2010. – № 2. – С. 116–119.
6. Кожевнікова Л. Формування мотиваційних потреб до здорового способу життя в особистій фізичній культурі студентів / Л. Кожевнікова // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. вих., спорту і здоров’я людини. – Львів : ЛДУФК, 2012. – Т. 4. – С. 53–58.
7. Круцевич Т. Теоретичні і методичні аспекти поняття «Фізична рекреація» / Т. Круцевич, С. Пангелов // Спортивний вісник Придніпров’я, 2010. – № 2. – С. 18–20.
8. Рыжкин Ю. Е. Физическая рекреация в сфере досуга человека / Ю. Е. Рыжкин // Теория и практика физической культуры. – 2002. – № 5. – С. 17–19.
9. Dadganny G. Aquaaerobic lessons in countries with hot climate condition / G. Dadganny // IV Міжнародна наукова конференція студентів «Студент, наука і спорт у третьому тисячолітті». – К. : Олімп. л-ра, 2005. – С. 101–102.
10. Lawrence D. The complete guide to exercise in water / D. Lawrence // A&C Black London, 1999. – P. 15–26.

Завантаження

Опубліковано

2020-01-24

Номер

Розділ

Професійна підготовка фахівців фізичної культури та спорту

Як цитувати

Особливості експериментальної методики занять аквафітнесом зі студентами спеціальної медичної групи. (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 9, 21-26. https://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/653