К вопросу оценки эффективности использования информационных технологий обучения в процессе подготовки специалистов высшей школы
Ключові слова:
інформаційні технології навчання, критерії ефективності, підготовка фахівцівАнотація
До питання оцінки використання інформаційних технол-огій навчання в процесі підготовки фахівців вищої школи. У роботі вивчено, узагальнено й проаналізовано дані, що стосуються проблеми оцінки ефективності використання інформаційних технологій у процесі підготовки фахівців вищої школи. Описано педагогічні та дидактичні умови, що враховуються під час розробки інформаційних систем, притаманних для всієї інформаційної сфери. Представлено інформацію про класифікацію інформаційних технологій, що використовуються під час підготовки фахівців вищої школи. Особливу увагу приділено опису кількісних і якісних показників оцінки ефективності, які стосуються використання інформаційних технологій у підвищенні рівня знань студентів.
Посилання
2. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологи / В. П. Беспалько. – М. : Просвещение, 1989. – 217 с.
3. Григорьев С. Г. Информатизация образования. Фундаментальные основы / С. Г. Григорьев, В. В. Гриншкун. – М. : [б. и.], 2005. – 231 с.
4. Денисова Л. В. Гипермедийная информационная среда обучения как средство проффесиональной подготовки специалистов по физическому воспитанию и спорту : дис. канд. пед. наук / Л. В. Денисова. – Киев, 2010. – 244 с.
5. Ефремов О. В. Информационные системы в науке, образовании и бизнесе : учеб. пособие / О. В. Еф-ремов, П. С. Беляев. – Тамбов : Изд-во Тамбов. гос. техн. ун-та, 2006. – 124 с.
6. Захарова И. Г. Информационные технологии в образовании : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / И. Г. Захарова. – М. : Изд. центр «Академия», 2003. – 192 с.
7. Карташова Л. А. Информационно-коммуникационные технологии как составляющая системы обучения / Л. А. Карташова // Педагогический дискурс : [сб. науч. работ] / гл. ред. И. М. Шоробура. – Хмель¬ницкий : ХГПА. – Вып. 7. – 2010. – С. 168–172.
8. Образцов П. И. Психолого-педагогические аспекты разработки и применения в вузе информационных технологий обучения : автореф. дис. на соискание учёной степени д-ра пед. наук / П. И. Образцов. ; Орловский гос. техн. ун-т. – Орёл, 2000. – 45 с.
9. Роберт И. В. Теория и методика информатизации образования (психолого-педагогический и техно-логический аспекты) / И. В. Роберт. – М. : ИИО РАО, 2007. – 234 с.
10. Стоцкий Ю. А. Office 2010. Самоучитель. – 1-е изд. / Ю. А. Стоцкий, А. А. Васильев, И. С. Телина. – СПб. : Питер, 2011. – 432 с.