К вопросу оценки эффективности использования информационных технологий обучения в процессе подготовки специалистов высшей школы

Автор(и)

  • Марія Караватська
  • Світлана Шабатська

Ключові слова:

інформаційні технології навчання, критерії ефективності, підготовка фахівців

Анотація

До питання оцінки використання інформаційних технол-огій навчання в процесі підготовки фахівців вищої школи. У роботі вивчено, узагальнено й проаналізовано дані, що стосуються проблеми оцінки ефективності використання інформаційних технологій у процесі підго­товки фахівців вищої школи. Описано педагогічні та дидактичні умови, що враховуються під час розробки інфор­маційних систем, притаманних для всієї інформаційної сфери. Представлено інформацію про класифіка­цію інформаційних технологій, що використовуються під час підготовки фахівців вищої школи. Особливу увагу приділено опису кількісних і якісних показників оцінки ефективності, які стосуються використання інфор­ма­цій­них технологій у підвищенні рівня знань студентів.

Посилання

1. Акиньшина Л. В. Современные информационные технологии в обучении : учеб. пособие / Л. В. Акиньшина, Т. Д. Шейкер. – Владивосток : Изд-во ДВГТУ, 2004. – 211с.
2. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологи / В. П. Беспалько. – М. : Просвещение, 1989. – 217 с.
3. Григорьев С. Г. Информатизация образования. Фундаментальные основы / С. Г. Григорьев, В. В. Гриншкун. – М. : [б. и.], 2005. – 231 с.
4. Денисова Л. В. Гипермедийная информационная среда обучения как средство проффесиональной подготовки специалистов по физическому воспитанию и спорту : дис. канд. пед. наук / Л. В. Денисова. – Киев, 2010. – 244 с.
5. Ефремов О. В. Информационные системы в науке, образовании и бизнесе : учеб. пособие / О. В. Еф-ремов, П. С. Беляев. – Тамбов : Изд-во Тамбов. гос. техн. ун-та, 2006. – 124 с.
6. Захарова И. Г. Информационные технологии в образовании : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / И. Г. Захарова. – М. : Изд. центр «Академия», 2003. – 192 с.
7. Карташова Л. А. Информационно-коммуникационные технологии как составляющая системы обучения / Л. А. Карташова // Педагогический дискурс : [сб. науч. работ] / гл. ред. И. М. Шоробура. – Хмель¬ницкий : ХГПА. – Вып. 7. – 2010. – С. 168–172.
8. Образцов П. И. Психолого-педагогические аспекты разработки и применения в вузе информационных технологий обучения : автореф. дис. на соискание учёной степени д-ра пед. наук / П. И. Образцов. ; Орловский гос. техн. ун-т. – Орёл, 2000. – 45 с.
9. Роберт И. В. Теория и методика информатизации образования (психолого-педагогический и техно-логический аспекты) / И. В. Роберт. – М. : ИИО РАО, 2007. – 234 с.
10. Стоцкий Ю. А. Office 2010. Самоучитель. – 1-е изд. / Ю. А. Стоцкий, А. А. Васильев, И. С. Телина. – СПб. : Питер, 2011. – 432 с.

Завантаження

Опубліковано

2020-01-24

Номер

Розділ

Професійна підготовка фахівців фізичної культури та спорту

Як цитувати

К вопросу оценки эффективности использования информационных технологий обучения в процессе подготовки специалистов высшей школы. (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 9, 31-36. https://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/655