Tестування як засіб покращення якості фізичного виховання

Автор(и)

  • Лариса Харченко
  • Лоліта Денисова

Ключові слова:

якість навчання, якість підготовки фахівців, тестування, тестовий інтегрований іспит

Анотація

У статті розглянуто питання підвищення та контролю якості навчання через упровадження комплексного інтегро­ваного тестування для студентів галузі знань «Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини» освітньо-кваліфі­каційного рівня бакалавра, які навчаються на четвертому курсі Національного університету фізичного вихо­вання і спорту України. Особливу увагу приділено питанням удосконалення форм та методів контролю навчаль­них досягнень студентів. Докладно описано етапи впровадження комплексного тестування, а також струк­туру й зміст тестових завдань. Відзначено, що впровадження комплексного інтегрованого тестування істотно підвищило ефективність підготовки кваліфікованих фахівців галузі фізичної культури та спорту.

Посилання

1. Булах І. Є. Створюємо якісний тест : навч.-метод. посіб. – 2-е вид. / І. Є. Булах, М. Д. Мруга. – К. : Майстер-клас, 2009. – 176 с.
2. Булах І. Є. Комп’ютерні технології підтримки системи моніторингу якості освіти / І. Є. Булах, М. Д. Мруга // Перший всеукраїнський з’їзд «Медична та біологічна інформатика і кібернетика» з між¬народною участю : зб. пр. – К. : НМАПО ім. П. Л. Шупика, 2010. – С. 21.
3. Булах І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог Болонської декларації / І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга // Медична освіта. – Т. : Укрмедкнига, 2011. – № 2.

Завантаження

Опубліковано

2012-10-26

Номер

Розділ

Професійна підготовка фахівців фізичної культури та спорту

Як цитувати

Tестування як засіб покращення якості фізичного виховання. (2012). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 7, 28-29. https://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/740