Структурно-функціональна модель формування здоров’язберігальних знань та навичок молодших школярів дитячого притулку

Автор(и)

  • Юрій Цюпак

Ключові слова:

дитячий притулок, молодші школярі, модель, здоров’язберігальні знання та навички, педагогічні умовами

Анотація

У статті висвітлено обґрунтування та розроблено модель формування здоров’язберігальних знань і навичок молодших школярів дитячого притулку яка характеризується цілісністю й динамічністю. Аналіз та узагальнення результатів дослідження дали змогу визначити основні педагогічні умови формування здо­ров’язберігальних знань і навичок молодших школярів дитячого притулку. Показано, що запропоновані умови практичної реалізації, використання необхідних методик, засобів та прийомів навчальної діяльності дають змогу інтегруватися розробленій моделі в сучасні умови початкової освіти.

Посилання

1. Білітюк С. А. Формування стимулів до занять фізичними вправами в дітей молодшого шкільного віку (на прикладі плавання) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з фіз. вих. і спорту : спец. 24.00.02. «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / С. А. Білітюк. – Х., 2006. – 21 с.
2. Герасимович Я. Формування здорового способу життя молоді / Я. Герасимович // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : [зб. наук. пр.]. – Луцьк, 2008. – Т. 1. – С. 28–32.
3. Оржеховська В. М. Здоров’язбережувальне навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська // Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки. – 2011. – № 4. – С. 29–31.
4. Мартиненко С. М. Основи діагностичної діяльності вчителя початкової школи : монографія / С. М. Мартиненко. – К. : ТОВ «Сім кольорів», 2010. – 262 с.
5. Мельник Ю. Б. Особливості формування культури здоров’я: модель культури здоров’я особистості учня / Ю. Б. Мельник // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2004. – № 11. – С. 37–46.
6. Шатрова Е. А. Моделирование здоровьсберегающей компетентности педагога [Электронный ресурс] / Е. А. Шатрова. Режим доступа : http://nkras.ru/doc/seminar09/Shatrova.pdf

Завантаження

Опубліковано

2012-10-26

Номер

Розділ

Педагогічні технології навчання фізичної культури

Як цитувати

Структурно-функціональна модель формування здоров’язберігальних знань та навичок молодших школярів дитячого притулку. (2012). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 7, 44-49. https://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/744