Моделювання навантажень на заняттях аеробікою за допомогою комп’ютерної програми «Фітнес-клас»

Автор(и)

  • Наталія Зінченко

Ключові слова:

соматотип, комп’ютерна програма, класична аеробіка, степ-аеробіка, енерговитрати

Анотація

Використання комп’ютерних технологій розкриває широкі перспективи для диференціації й індиві­дуалі­зації програм, що використовуються в системі оздоровчого фітнесу. Завдання дослідження полягало в обґрун­туванні способу моделювання фізичних навантажень у процесі занять аеробікою та автоматизації цього процесу завдяки використанню комп’ютерних технологій. Установлено, що будова тіла, а також викорис­тання різних способів регуляції інтенсивності вправ обумовлюють їх метаболічну вартість і впливають на загальні енерговитрати організму жінок у процесі занять класичною (КА) та степ-аеробікою (СА). Виявлені закономірності були використані для розробки комп’ютерної програми «Фітнес-клас», яка дає змогу визна­ча­ти соматотип жінок та відповідно до нього добирати раціональні параметри фізичних навантажень занять КА й СА. Її використання сприяє індивідуалізації тренувального процесу, підвищує ефективність педагогічного контролю.

Посилання

1. Грибан Г. П. Нормування фізичних навантажень шляхом самооцінки студентами рівня фізичного стану і працездатності / Г. П. Грибан // Педагогіка психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2012. – № 07 ХДАДМ : © ХОВНОКУ 2012. С. С. Єрмаков, 2012. – С. 47.
2. Губарева Е. С. Развитие педагогической технологии в оздоровительных видах гимнастики : дис. … канд. пед. наук. 24.00.02 / НУФВиСУ. – К., 2000. – 202 с.
3. Кашуба В. А. К вопросу использования информационных технологий в процессе физического воспи¬тания студенческой молодёжи / В. А. Кашуба, С. М. Футорный, Н. Л. Голованова / Слобожанський науково-спортивний вісник : наук.-теорет. журн. – Х. : ХДАФК, 2011. – № 4. – С. 157–162.
4. Лядська О. Ю. Застосування комп’ютерної програми «Fitball training» для удосконалення організації фізкультурно-оздоровчих занять з жінками першого зрілого віку із застосуванням футболу / О. Ю. Лядська / Педагогіка психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2010. – № 12. – С. 76–79.
5. Пилипко В. Ф Методика коррекции телосложения у женщин средствами оздоровительного фитнеса / В. Ф. Пилипко, В. В. Овсеенко // Слобожанський науково-спортивний вісник 2005. – № 8. – С. 43–47.
6. Романова Л. А. Индивидуализация коррекции морфофункционального состояния студенток, занимающихся шейпингом : дис. ... канд. пед. наук / Л. А. Романова. – М., 2005. – 171 с.
7. Скалій О. В. Компютерні технології диференціації процесу фізичного виховання школярів (на прикладі навчання плавання) : дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / О. В. Скалій ; Тернопільський держ. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. – Т., 2002. – 213 арк.
8. Фанигіна О. Ю. Раціональні параметри фізкультурно-оздоровчих занять аквааеробікою зі студентами вищих навчальних закладів 17–21 років / О. Р. Фанигіна // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2004. – № 1. – С. 41–47.

Завантаження

Опубліковано

2012-10-26

Номер

Розділ

Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення

Як цитувати

Моделювання навантажень на заняттях аеробікою за допомогою комп’ютерної програми «Фітнес-клас». (2012). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 7, 63-68. https://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/749