Анализ практического опыта обучения поворотам на начальном этапе подготовки в художественной гимнастике
Ключові слова:
художня гімнастика, навчання поворотів, етап початкової підготовки, думка тренераАнотація
Аналіз практичного досвіду навчання поворотів на початковому етапі підготовки в художній гімнастиці. Розглянуто проблему навчання поворотів у художній гімнастиці на етапі початкової підготовки на основі результатів аналізу думок тренерів. Анкетне опитування тренерів для вивчення практичного досвіду щодо застосування різних методик розвитку координаційних здібностей юних спортсменок включало 10 питань про методи, засоби й фактори навчання гімнасток поворотам. Установлено, що найбільш значимим засобом навчання поворотів є однойменні повороти, менш значущим – серійні повороти. Більшість тренерів визнали головним методом навчання поворотів юних гімнасток метод за частинами, а найбільш незначним – змагальний, 89 % тренерів здійснюють навчання поворотів в основній частині заняття.
Посилання
2. Карпенко Л. А. Ключевые аспекты успешной учебно-тренировочной работы по художественной гимнастике / Л. А. Карпенко // Культура физическая и здоровье. – 2007. – № 4. – С. 45–49.
3. Карпенко Л. А. Современное состояние художественной гимнастики : материалы науч.-практ. конф. [«Состояние и перспективы развития физкультурного образования на современном этапе»] / Л. А. Карпенко. – Белгород, 2007. – С. 15–19.
4. Колесень А. Развитие и формирование координационных способностей детей 5–6 лет на занятиях по физической культуре / А. Колесень // Спортивна наука на рубежі століть : матеріали 2-ї Міжнар. наук. конф. студ. – К., 2000. – С. 168–170.
5. Назарова О. М. Методика проведения занятий по художественной гимнастике с детьми 5–6 лет : метод. разработка для тренера / О. М. Назарова. – М. : [б. и.], 2001. – 39 с.
6. Нестерова Т. В. Совершенствовании системы многолетней подготовки спортсменок в художественной гимнастике / Т. В. Нестерова // Наука в олимпийском спорте. – 2007. – № 1. – С. 66–73.