Peculiarities of Pupils’ Attitude with Hearing Impairment Towards own Health
Keywords:
health, children with hearing impairments, pupils, schoolchildren, lifestyle, hearing-impaired, deafAbstract
The article considers the peculiarities of awareness and activity of pupils with hearing impairments in terms of value attitude to their health, to sports and physical activities, and it was also described the characteristics of lifestyle and analyzed conditions of their life and education. Paying attention and interest in improvement of own health among children and teenagers with hearing impairments lets us adequately plan orientation of future professional self-appointment and social adaptation.
References
1. Боскис Р. М. Глухие и слабослышащие дети / Р. М. Боскис. – М. : Сов. спорт, 2004. – 304 с. : ил. – (Золотые страницы сурдопедагогики).
2. Випасняк І. Вплив активізації рухової активності на соціальну інтеграцію глухих дітей / І. Випасняк // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. – Івано-Франківськ, 2006. – Вип. 2. – С. 136–140.
3. Гацоєва Л. С. Соматичне здоров’я дітей зі зниженим слухом та його зміни під впливом експери¬мен-тальної методики / Л. Гацоєва // Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. – Вип. 13. – Вінниця, 2012. – С. 18–23.
4. Голозубец Т. С. Методика адаптивного физического воспитания глухих детей младшего школьного возраста с использованием креативных средств физической культуры : автореф. дис. ... канд. пед. наук / Т. С. Голозубец. – Хабаровск, 2005. – 23 с.
5. Кашуба В. Про можливості використання сучасних комп’ютерних технологій у процесі адаптивного фізичного виховання / В. Кашуба, Зіяд Хмаіді Ахмад Насралла, К. Сергієнко // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2007. – № 1 – С. 11–15.
6. Кашуба В. О. Оцінювання та аналіз складових здорового способу життя студентської молоді / В. О. Кашуба, С. М. Футорний, О. В. Андрєєва // Педагогіка, психологія та медично.-біологічні проблеми фізично виховання і спорту. – Харків, 2012. – № 7. – С. 59–65 ; Круцевич Т. Ю. Теория и методика физического воспитания : учебник в 2-х т. / Т. Ю. Круцевич. – Киев : Олимп. лит., 2003. – С. 302–303.
7. Луковская О. Л. Особенности морфофункционального состояния слабослышащих детей с нарушением осанки среднего школьного возраста / О. Л. Луковская, А. С. Афанасьева // Теория и методика физической культуры. – 2012. – № 4. – С. 48–53.
8. Полатайко Ю. О. Теоретичні аспекти фізичного виховання дітей з вадами слуху засобами баскетболу / Ю. О. Полатайко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 7 (33). – Т. 2: Н–Я. – С. 118–122.
9. Психология глухих детей / под ред. И. М. Соловьева, Ж. И. Шиф, Т. В. Розановой, Н. В. Яшковой. – 2-е изд., стереот. – М. : Сов. спорт, 2006. – 448 с. : ил. – (Золотые страницы сурдопедагогики).
10. Таранченко О. М. Західноєвропейский контекст формування національних систем спеціальної освіти осіб з порушенням слуху / О. М. Таранченко // Дефектологія. – Київ, 2012. – № 3. – С. 40–45.
11. Футорный С. М. Здоровьесберегающие технологии в процессе физического воспитания студенческой молодежи : [монография] / С. М. Футорный. – Киев : Саммит-книга, 2014. – 296 с.
12. Футорний С. М. Формування понять здоров’я та здорового способу життя у процесі фізичного виховання студентів / С. М. Футорний // Спортивна медицина. – Київ, 2011. – № 1–2. – С. 85–92.
13. Berg A. Clodal cognitive function in childen with epilepsy: A community-based study / A. Berg, J. Langfitt, T. M. Testa [et al.] // Epilepsia. – 2008. – 49, Suppl. I. – P. 608–614.
14. Webber J. F. Streetball for hearing loss students // CNI Review. – 2012. – Spring Vol. – P. 46–51.
2. Випасняк І. Вплив активізації рухової активності на соціальну інтеграцію глухих дітей / І. Випасняк // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. – Івано-Франківськ, 2006. – Вип. 2. – С. 136–140.
3. Гацоєва Л. С. Соматичне здоров’я дітей зі зниженим слухом та його зміни під впливом експери¬мен-тальної методики / Л. Гацоєва // Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. – Вип. 13. – Вінниця, 2012. – С. 18–23.
4. Голозубец Т. С. Методика адаптивного физического воспитания глухих детей младшего школьного возраста с использованием креативных средств физической культуры : автореф. дис. ... канд. пед. наук / Т. С. Голозубец. – Хабаровск, 2005. – 23 с.
5. Кашуба В. Про можливості використання сучасних комп’ютерних технологій у процесі адаптивного фізичного виховання / В. Кашуба, Зіяд Хмаіді Ахмад Насралла, К. Сергієнко // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2007. – № 1 – С. 11–15.
6. Кашуба В. О. Оцінювання та аналіз складових здорового способу життя студентської молоді / В. О. Кашуба, С. М. Футорний, О. В. Андрєєва // Педагогіка, психологія та медично.-біологічні проблеми фізично виховання і спорту. – Харків, 2012. – № 7. – С. 59–65 ; Круцевич Т. Ю. Теория и методика физического воспитания : учебник в 2-х т. / Т. Ю. Круцевич. – Киев : Олимп. лит., 2003. – С. 302–303.
7. Луковская О. Л. Особенности морфофункционального состояния слабослышащих детей с нарушением осанки среднего школьного возраста / О. Л. Луковская, А. С. Афанасьева // Теория и методика физической культуры. – 2012. – № 4. – С. 48–53.
8. Полатайко Ю. О. Теоретичні аспекти фізичного виховання дітей з вадами слуху засобами баскетболу / Ю. О. Полатайко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 7 (33). – Т. 2: Н–Я. – С. 118–122.
9. Психология глухих детей / под ред. И. М. Соловьева, Ж. И. Шиф, Т. В. Розановой, Н. В. Яшковой. – 2-е изд., стереот. – М. : Сов. спорт, 2006. – 448 с. : ил. – (Золотые страницы сурдопедагогики).
10. Таранченко О. М. Західноєвропейский контекст формування національних систем спеціальної освіти осіб з порушенням слуху / О. М. Таранченко // Дефектологія. – Київ, 2012. – № 3. – С. 40–45.
11. Футорный С. М. Здоровьесберегающие технологии в процессе физического воспитания студенческой молодежи : [монография] / С. М. Футорный. – Киев : Саммит-книга, 2014. – 296 с.
12. Футорний С. М. Формування понять здоров’я та здорового способу життя у процесі фізичного виховання студентів / С. М. Футорний // Спортивна медицина. – Київ, 2011. – № 1–2. – С. 85–92.
13. Berg A. Clodal cognitive function in childen with epilepsy: A community-based study / A. Berg, J. Langfitt, T. M. Testa [et al.] // Epilepsia. – 2008. – 49, Suppl. I. – P. 608–614.
14. Webber J. F. Streetball for hearing loss students // CNI Review. – 2012. – Spring Vol. – P. 46–51.
Downloads
Published
2016-09-30
Issue
Section
Therapeutic Physical Training, Sport Medicine and Physical Rehabilitation
How to Cite
Peculiarities of Pupils’ Attitude with Hearing Impairment Towards own Health. (2016). Youth Scientific Journal Lesya Ukrainka Eastern European National University, 23, 115-121. https://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/257