Управління маркетингом у сфері фітнес-послуг

Автор(и)

  • Валерія Смірнова Національний університет фізичного виховання та спорту України

Ключові слова:

маркетинг, маркетингові технології, фітнес-послуги, управління маркетинговою діяльністю

Анотація

Актуальність. У статті розглянуто питання застосування маркетингових технологій у процесі надання фітнес-послуг комерційними фізкультурно-спортивними організаціями для раціоналізації та оптимізації використовуваних ресурсів і розвитку конкурентоспроможного потенціалу цих організацій, а також попу­ляризації послуг серед населення. Проаналізовано можливості організацій щодо ведення маркетингової діяль­ності задля підвищення конкурентоспроможності на ринку фітнес-послуг. Відображено елементи управління маркетинговою діяльністю в умовах ринкових відносин.

Завдання дослідження:

  1. Проаналізувати систему управління маркетинговою діяльністю в Україні й у зарубіжних країнах.
  2. Визначити основні елементи системи управління маркетинговою діяльністю та механізми їх упро­вадження.
  3. Обґрунтувати використання технологій управління маркетинговою діяльністю в практиці вітчиз­ня­них комерційних фізкультурно-спортивних організацій.

Результати дослідження. Згідно з досвідом зарубіжних країн та аналізом використання механізмів маркетингу в Україні процес управління маркетинговою діяльністю включає низку етапів, а саме: аналіз мож­ливостей організації із застосуванням SWOT-аналізу, формулювання місії, створення доцільної маркетингової стратегії, вироблення моделі ринкової поведінки, проведення заходів, контроль їхніх результатів і корекція зроблених раніше дій та стратегії. Згідно з цими позиціями обґрунтовано вплив на діяльність вітчизняних фізкультурно-спортивних організацій і ефективність використання маркетингових технологій у процесі надання фітнес-послуг та, як наслідок, активний розвиток ринку фізкультурно-оздоровчих послуг.

Висновки. Процес ефективного управління маркетингом повинен супроводжуватися всебічним аналізом різноманітних факторів внутрішнього та зовнішнього середовищ організації, мати, з одного боку, гнучку структуру, залежну від діяльності конкурентів, а з іншого – чітку стратегію безпосередньо маркетингової діяльності, яка б задовольняла мотиви та потреби потенційних споживачів фітнес-послуг.

Посилання

1. Зыкова В. Маркетинговые исследования «Анализ рынка фитнес услуг в Киеве и Украине» / В. Зыкова [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://fair-biz.com/articles/view_article/107.
2. Мічуда Ю. П. Фітнес-індустрія в Україні: проблеми та перспективи подальшого розвитку / Ю. П. Мічуда // Науковий часопис. – Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури. – Вип. 2 (28)13. – 2013. – С. 77–81.
3. Степанова О. Н. Маркетинг в сфере физической культуры и спорта / О. Н. Степанова. – 3-е изд., стереотип. – М. : Сов. спорт, 2007. – 256 с.
4. Тенденция развития рынка фитнес услуг в Украине : по данным Украинской федерации фитнеса. 2011 [Электронный ресурс] Режим доступа : http://fitnessuff.io.ua/s100406/tendenciya_razvitiya_rynka_ fitnes_ uslug_v_ukraine.

Завантаження

Опубліковано

2015-12-30

Номер

Розділ

Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення

Як цитувати

Управління маркетингом у сфері фітнес-послуг. (2015). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 20, 59-63. https://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/336