Перманентність взаємозв’язку розумової та фізичної працездатності в системі контролю студентів спеціальних медичних груп

Автор(и)

  • Оксана Блавт Національний університет «Львівська політехніка»

Ключові слова:

студент, спеціальна медична група, контроль, оцінювання, фізична, розумова працездатність

Анотація

Розглянуто питання контролю фізичної та розумової працездатності  у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп ВНЗ. Завдання роботи – за допомогою емпіричного дослідження здійснити кон­троль параметрів працездатності студентів із відхиленнями в стані здоров’я в процесі курсу фізичного вихо­вання. Установлено відсутність динаміки показників досліджуваних параметрів протягом занять, що вимагає доопрацювання щодо вирішення питання вибору конкретного напряму реалізації означених педагогічних завдань курсу фізичного виховання студентів із відхиленнями в стані здоров’я у ВНЗ. Отримана інформація емпіричного дослідження може бути використана для створення підґрунтя ефективної взаємодії суб’єктів навчально-оздоровчого процесу фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп у формі особистісно орієнтованої антропної технології.

Посилання

1. Блавт О. З. Концептуальні аспекти системи контролю у фізичному вихованні спеціальних медичних груп ВНЗ / О. З. Блавт // Молода спортивна наука України. – 2013. – Вип. 13, т. 3. – С. 13–19.
2. Блавт О. З. Содержательная сущность организационного и научно-методического обеспечения системы контроля в физическом воспитании студентов специальных медицинских групп / О. З. Блавт // Психо¬логические, педагогические и медико-биологические аспекты физического воспитания : монография / [под. ред. А. П. Романчука, И. В. Мороза]. – Одесса : Юрид. лит., 2014. – C. 28–45.
3. Красников А. А. Тестирование: теоретико-методические знания в области физической культуры и спорта / А. А. Красников. – М. : ФиС, 2010. – 176 с.
4. Коробейніков Г. В. Розумова працездатність студентів вищого навчального закладу / Г. В. Коро-бейні¬ков, Г. С. Петров, В. М. Улізько // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного ви¬хо¬вання і спорту. – 2010. – № 4. – С. 68–72.
5. Корягин В. М. Тестовый контроль в физическом воспитании : [монография] / В. М. Корягин, О. З. Блавт. – Germany : LAP LAMBERT Academic Publishing is a trademark of: OmniScriptum GmbH & Co. KG, 2013. – 144 с.
6. Корягін В. М. Фізичне виховання студентів у спеціальних медичних групах : навч. посіб. / В. М. Ко-рягін, О. З. Блавт. – Львів : Вид-во «Львівська політехніка», 2013. – 488 с.
7. Магльований А. Організм і особистість. Діагностика та керування / А. Магльований, В. Белов, А. Котова. − Львів : Мед. газ. України, 1998. − 250 с.
8. Кузнєцова О. Т. Фізична і розумова працездатність студентів з низьким рівнем фізичної підготов¬ле-ності : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з фіз. вих. : спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення / О. Т. Кузнєцова. − Львів, 2005. − 23 с.

Завантаження

Опубліковано

2020-01-13

Номер

Розділ

Педагогічні технології навчання фізичної культури

Як цитувати

Перманентність взаємозв’язку розумової та фізичної працездатності в системі контролю студентів спеціальних медичних груп. (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 16, 43-48. https://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/498