Програмування засобів і методів фізичного виховання молодших школярів

Автор(и)

  • Віктор Слюсарчук Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім.Тараса Шевченка
  • Віктор Голуб Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім.Тараса Шевченка
  • Ярослав Кравчук Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім.Тараса Шевченка

Ключові слова:

учні початкової школи, фізичний стан, фізичне виховання, алгоритм програмування змісту

Анотація

Ураховуючи теоретико-емпіричні дані, розроблено алгоритм програмування змісту уроків фізичної культури для учнів початкової школи, спрямований на покращення їхнього фізичного стану. Реалізація запропонованого алгоритму під час формування й реалізації змісту фізичного виховання повинна забезпечити покращення фізичного стану таких учнів, оскільки передбачає виконання вимог загальних і методичних принципів фізичного виховання, положень теорії адаптації, вимог чинної програми, передусім пов’язаних із диференційованим підходом до учнів, урахуванням інтересів і побажань, мотивацією до самостійних занять фізичними вправами, забезпеченням високої моторної щільності уроків та врахуванням отриманих у констатувальному експерименті даних про особливості динаміки показників фізичного стану дітей досліджуваного віку різних соматотипів. 

Посилання

1. Андрєєва О. В. Програмування фізкультурно-оздоровчих занять дівчат 12–13 років : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з фіз. вих. і спорту : спец. 24.00.02. «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / О. В. Андрєєва. – К., 2002. – 20 с.
2. Арєф’єв В. Г. Фізична культура в школі (молодому спеціалісту) : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / В. Г. Арєф’єв, Г. А. Єдинак. – 3-тє вид. переробл. і доповн. – Кам’янець-Подільський : ПП О. А. Буйницький, 2007. – 248 с.
3. Бар-Ор О. Здоровье детей и двигательная активность: от физиологических основ до практического применения / О. Бар-Ор, Т. Роуланд ; пер. с англ. И. Андреев. – Киев : Олимп. лит., 2009. – 528 с.
4. Гасюк І. Л. Програмування оздоровчої спрямованості уроків фізичної культури для дівчат 11–14 років різних соматотипів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з фіз. вих. і спорту : спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / І. Л. Гасюк. – Львів, 2003. – 254 с.
5. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: фізична культура. 1–4 класи. – Ірпінь : ВТФ «Перун», 2001. – 112 с.
6. Слюсарчук В. В. Характеристика функціональних показників дітей різних соматотипів між 8 і 10 роками. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. пр. / В. В. Слюсарчук; за ред. С. С. Єрмакова. – Х. : ХДАДМ (ХХПІ), 2011. – № 10. – С. 77–83.
7. Хекхаузен Х. Мотивация и деятельность / Х. Хекхаузен. – 2-е изд., стереотип. – СПб. : Питер ; М. : Смысл, 2003. – 860 с.
8. Weiss M. R. Motivating kids in physical activity / M. R Weiss // Research digest President’s Council on Physical Fitness and Sports. – 2000. – № 11. – Р . 1–6.

Завантаження

Опубліковано

2020-01-14

Номер

Розділ

Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення

Як цитувати

Програмування засобів і методів фізичного виховання молодших школярів. (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 15, 73-76. https://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/540