Секційна модель організації фізичного виховання студентів закладів вищої освіти (на прикладі настільного тенісу)

Автор(и)

  • Євгенія Захаріна Класичний приватний університет м. Запоріжжя
  • Тетяна Глоба Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара

Ключові слова:

фізичне виховання, студенти, заклади вищої освіти, секційна модель, спортивні ігри, настільний теніс

Анотація

У статті подано аналіз наявних підходів до організації секційної моделі навчально-виховного процесу з фізичного виховання студентської молоді в закладах вищої освіти. Для виконання завдань дослідження використано такі методи, як теоретичний аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, документальних матеріалів, компаративний метод, логіко-теоретичний аналіз, педагогічні, соціологічні методи дослідження, методи математичної статистики. У дослідженні взяли участь 673 студенти із восьми закладів вищої освіти України. Установлено, що високою популярністю серед студентської молоді користуються заняття настільним тенісом. Аналіз можливості впровадження настільного тенісу в секційну роботу студентів дав змогу встановити, що в закладах вищої освіти наявні належні умови (організаційні, матеріально-технічні, кадрові) для організації подібних занять. Водночас додаткової уваги потребує програмно-методичне забезпечення цієї діяльності (розробка програми занять настільним тенісом) через недостатнє теоретичне обґрунтування й неналежну ефективність наявних розробок.

Посилання

1. Андрєєва О. Оцінка відношення студентів до організації процесу фізичного виховання у вищих навчальних закладах / О. Андрєєва, О. Садовський // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. – Луцьк, 2014. – № 15. – С. 31–35.
2. Андрєєва О. Концептуальні та прикладні аспекти технологізації проектувальної діяльності в сфері фізичної рекреації / Олена Андрєєва // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2013. – № 1. – С. 35–39.
3. Завидівська Н. Шляхи оптимізації фізкультурно-спортивної діяльності студентів вищих навчальних закладів / Н. Завидівська, І. Ополонець // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. праць. – 2010. – №. 2 (10). – С. 50–54.
4. Иванченко О. А. Организация и содержание внеакадемических занятий настольным теннисом со студентами технических вузов : автореф. дис…. на канд. пед. наук / О. А. Иванченко. – Краснодар, 2006. – 20 с.
5. Катерина У. Соціально-педагогічні передумови впровадження навчально-оздоровчих комплексів в процес фізичного виховання студентів /У. Катерина, О. Андрєєва // Молодіжний науковий вісник Східноєвро¬пейського національного університету ім. Лесі Українки, 2014. – Вип. 14. – С. 18–22.
6. Ковтун Е. В. Основные принципы игры в настольный теннис / Е. В. Ковтун, Т. Н. Мальцева, Ю. Д Терещенко // Спортивные игры : [науч. журн.]. – 2017. – № 2. – С. 15–18.
7. Рекомендації щодо організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах. Лист МОН № 1/9-454 від 25 вересня 2015 року «Щодо організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/4440
8. Темченко В. А Применение игровых видов спорта в спортивно-ориентированном физическом воспитании студентов / В. А. Темченко, Е. В. Ковтун, Т. Н. Мальцева // Спортивные игры : [науч. журн.]. – 2016. – № 2. – С. 54–57.
9. Тимошенко В. В. Оптимизация процесса физического воспитания в высшем учебном заведении (ВУЗ) с использованием спортивно-ориентированных технологий / В. В. Тимошенко, Я. В. Бобылева // Молодой ученый. – 2013. – № 12. – С. 531–533.

Завантаження

Опубліковано

2017-09-30

Номер

Розділ

Технології навчання фізичної культури

Як цитувати

Секційна модель організації фізичного виховання студентів закладів вищої освіти (на прикладі настільного тенісу). (2017). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 27, 42-46. https://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/133