Ціннісно-мотиваційні орієнтації учителів фізичної культури Івано-Франківська
Ключові слова:
учитель фізичної культури, фізична культура, школа, загальноосвітні навчальні закладиАнотація
Гуманізація освіти в Україні є одним із пріоритетних напрямів соціального й духовного відродження суспільства, яке потребує спеціалістів-професіоналів, спроможних творчо мислити, самостійно вирішувати виробничі питання, зумовлені сучасними ринковими відносинами. В умовах становлення української державності, інтеграції нашої країни у Світове Співтовариство, активізації зовнішньоекономічних зв’язків значно зросла потреба у кваліфікованих фахівцях галузі фізичного виховання й спорту.
Розвиток і функціонування фізичної культури зумовлюються чинниками, умовами та принципами існування суспільства, у тому числі й нормою культуровідповідності, що передбачає навчання в контексті культур, уважне вивчення цінностей своєї й іншомовної культур як потреби формування людини майбутнього. Тому інтеграція освіти й культури визначається провідним принципом реформування сучасної освіти.
У статті представлено наукові дані, отримані в результаті авторського опитування учителів фізичної культури Івано-Франківська. Матеріал є науково обґрунтованим, оскільки опитування такого типу в місті не проводилося. Матеріал може слугувати методичним для розробки навчальних програм із фізичної культури для дітей різного віку. Фактичний багаж опитування дає змогу покращити роботу вчителя фізичної культури в школі.
Посилання
2. Галузяк В. М. Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування : дис. … канд. псих. наук : 19.00.07 / В. М. Галузяк. – К., 1998. – 199 с.
3. Дубогай О. Д. Фізичне виховання і здоров’я : навч. посіб. / О. Д. Дубогай, Н. Н. Завидівська [та ін.]. – К. : УБС НБУ, 2012. – 270 с.
4. Круцевич Т. Ю. Теорія і методика фізичного виховання : підруч. для студ. вищ. навч. закл. фіз. вих. і спорту : у 2-х т. / Т. Ю. Круцевич. – К. : Олімп. л-ра, 2008. – Т. 1. – 390 с. – Т. 2. – 367 с.