Мотиваційно-ціннісне ставлення майбутніх учителів фізичного виховання до професійної діяльності

Автор(и)

  • Володимир Добринський
  • Жанна Мудрик

Ключові слова:

мотив, система, фізичне виховання, підготовка, кваліфікація, інтерес, засоби, методи, ранжування

Анотація

В умовах розбудови українського суспільства значну роль мають відігравати фізична культура й спорт як складові частини загальнолюдської культури, один із важливих факторів національного прогресу. Пріори­тетним напрямом удосконалення сучасної системи фізичного виховання є розробка шляхів, засобів і методів фізкультурно-оздоровчої роботи в навчально-виховній сфері. Відомо, що оволодіння педагогічною професією завжди різнобічно мотивоване. Мотивація професійного вибору скла­дається з багатьох компонентів. Тому становлення мотивації є не простим зростанням позитивного чи негативного ставлення до ви­бору професії, а ускладненням структури мотиваційної сфери, яка стоїть за ними, що входить до складу спонукань, уста­новок. І від того, наскільки правильно здійснено професійний вибір, залежить успішність подальшого навчання й професійної діяльності за обраним фахом. Отже, мотив професійного вибору є одним з основних психо­логічних показників, які характеризують го­товність до професійної діяльності.

Посилання

1. Анисимов В. В. Подготовка учительских кадров в условиях перестройки / В. В. Анисимов // Советская педагогика. – 1989. – № 6. – С. 89–92.
2. Бельський Я. Праксеологічна модель вчителя фізичного виховання / Я. Бельський, Е. Вільчковський // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. – Луцьк : Медіа, 1999. – С. І20–123.
3. Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХ1 століття). – К. : Райдуга, 1994. – С. 43.
4. Зубанова Н. Ю. Формування професійно–педагогічної спрямованості особистості майбутнього вчителя фізичної культури : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. вих. і спорту : 24.00.02 / Н. Ю. Зубанова ; Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 1999. – 17 с.
5. Кричфалушій М. В. Вчитель фізичної культури: формування особистості / М. В. Кричфалушій. – Луцьк, 1988. – С. 42–156.
6. Кричфалушій М. В. Уявлення студентів-першокурсників про пріоритетні ціннісні орієнтації вчителя фізичної культури / М. В. Кричфалушій, Ю. М. Соляник // Молодіжний науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки, Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, В. П. Романюк. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2012. – Вип. 6. – С. 92–95.
7. Яловик В. Т. Формування педагогічних здібностей у майбутніх учителів фізичної культури : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. Т. Яловик ; Прикарпатський ун-т ім. В. С. Стефаника. – Івано-Франківськ, 1996. – 24 с.

Завантаження

Опубліковано

2020-01-24

Номер

Розділ

Професійна підготовка фахівців фізичної культури та спорту

Як цитувати

Мотиваційно-ціннісне ставлення майбутніх учителів фізичного виховання до професійної діяльності. (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 9, 26-30. https://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/654