Ефективність застосування аквафітнесу в процесі фізичного виховання молодших школярів
Ключові слова:
діти молодшого шкільного віку, аквафітнес, рівень фізичного здоров’я, програмування, оздоровча ефективністьАнотація
У статті висвітлено питання, які стосуються сучасної системи побудови програм занять у воді з молодшими школярами, вивчено специфіку оздоровчого впливу вправ у воді різної переважальної спрямованості на організм дітей молодшого шкільного віку. Мета дослідження – визначити ефективність застосування засобів аквафітнесу в процесі фізичного виховання молодших школярів. Методи дослідження: теоретичний аналіз й узагальнення даних науково-методичної літератури, антропометричні, фізіологічні, педагогічні (педагогічне спостереження, тестування, експеримент), методика експрес-оцінки рівня фізичного здоров’я дітей і підлітків, методи математичної статистики. У процесі дослідження обґрунтовано програму занять із застосуванням інноваційних технологій аквафітнесу для дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем фізичного здоров’я. Результати проведених досліджень показали більш відчутний позитивний вплив розробленої програми на рівень фізичної підготовленості, морфофункціональний статус, стан здоров’я школярів, порівняно із загальноприйнятою методикою.
Посилання
2. Bilityuk S. A. Features of junior school children involved in swimming / S. A. Bilityuk // Pedagogics, Psychology, Medical-Biological Problems of Physical Training and Sport: The Scientific monography is edited by professor S. Yermakov. – K.: KSАDA (KAII), 2004. — № 4. – P. 19–24.
3. Davydov V. Yu. New fitness system (new directions, techniques, equipment) / V. Yu. Davydov, A. I. Shamardin, G. J. Krasnov. – Volgograd, 2005. – 284 p.
4. Goglyuvataya N. O. Programming of aquafitness health-related sessions for women of the first mature age / N. O. Goglyuvataya // The author’s abstract of the dissertation on competition of a scientific degree of candidate of physical education and sport: (24.00.02) // National University of physical education and sport of Ukraine. – K., 2007. – 22 p.
5. Ivashchenko L. Y. Programming classes in fitness and wellness / L. Y. Ivashchenko, A. L. Blagiy, U. A. Usachev. – K. : Scientific World, 2008. – Р. 198.
6. Karpenko E. N. Swimming: The game teaching method / E. N. Karpenko, T. P. Korotkova, E. N. Koshkodan. – Moscow ; Donetsk : Olympia Press, Space, 2006. – 48 p.
7. Miliukova I. V. How to teach children to swim: a fast and efficient / I. V. Miliukova, T. A. Evdokimova. – M. ; St Petersburg : AST ; Sova, 2006. – 64 p.
8. Semenenko V. Increased interest in six children in physical education lesson means aerobics / V. Semenenko // Young Sport Science of Ukraine: Collection of science proceedings in field of physic culture and sport. – L., 2008. – T. 2. – P. 177–180.
9. Water sports / [H. J. Bulgakovf, M. N. Maksimova, M. N. Marinich and others] ; edited by N. Z. Bulgakova. – Moscow : Academy, 2003. – 320.