Peculiarities of Programming of Sports-oriented Classes of Physical Education by Means of Powerlifting
Keywords:
program, programming, sports-oriented physical education, female students, powerliftingAbstract
In the article it is observed the peculiarities of applying of powerlifting in the process of physical education of higher educational institutions. The objective of the research was to develop and ground the technologies of programming of sports-oriented physical education classes for female students by means of powerlifting, taking into account individual characteristics. It was observed and analyzed the theoretical aspects of programming of training sessions and theoretical knowledge about the current state of the system of physical education and health of students of higher educational establishments. The presented technology of programming of sports-oriented physical education classes for female students by means of powerlifting, taking into account individual characteristics, foresaw defining objectives, principles, algorithm of programming, system of planning and criteria of effectiveness: improvement of physical condition, reducing of morbidity, enhancing of mental performance, increasing of interest in physical exercises, increasing of motor activity.
References
2. Гунько П. М. Методика навчання студентів застосовувати силові навантаження в процесі фізичного виховання : дис. … канд пед. наук : 13.00.02 / Гунько Петро Миколайович. – Черкаси, 2008. – 188 с.
3. Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 25.09.2015, № 1/9-454 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/47947/
4. Дух Т. І. Теоретико-методична та фізична підготовка студентів із застосуванням взаємонавчання у процесі фізичного виховання : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : спец. 24.00.02 / Т. І. Дух. – Львів, 2014. – 21 с.
5. Ермаков С. С. Особенности мотивации студентов с применением индивидуальных программ физической самоподготовки / С. С. Ермаков, С. Н. Иващенко, В. В. Гузов // Физическое воспитание студентов. – Харьков : ХГАДУ (ХХПИ), 2012. – № 4. – С. 59–61.
6. Жамардій В. О. Врахування вікових особливостей студентів при формуванні спеціальних умінь і навичок у процесі занять з пауерліфтингу / В. О. Жамардій // Педагогические науки. Дистанционное образование [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.rusnauka.com/17_APSN_2013/ Pedagogica/2_141095.doc.htm
7. Каленикова Н. Г. Конструктивная методика профессионально-прикладной физической подготовки средствами пауэрлифтинга студентов технического университета : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Г. Каленикова. – Смоленск, 2004. – 193 c.
8. Капко І. О. Пауерліфтинг : навч. прогр. для дитячо-юнацьких спорт. шк. / уклад. І. О. Капко, С. Г. Ба-заєв, В. Г. Олешко. – К., 2013. – 96 с.
9. Кашуба В. А. Сoвременные пoдхoды, метoдики и технoлoгии к фoрмирoванию здoрoвoгo oбраза жизни студентoв в прoцессе физическoгo вoспитания / В. А. Кашуба, М. В. Дудкo // Фізичне вихoвання, спoрт і культура здoрoв’я у сучаснoму суспільстві : зб. наук. пр. Східнoєврoп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки / уклад. А. В. Цьoсь, С. П. Кoзібрoцький ; МOНУ, Східнoєврoп. НУ ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2015. – № 17. – С. 52‒57.
10. Круцевич Т. Физическое воспитание как социальное явление / Т. Круцевич, В. Петровский // Наука в олимпийском спорте, 2001. – № 3. – С. 33–35.
11. Матвєєв Л. П. Основи загальної теорії спорту та системи підготовки спортсменів / Л. П. Матвєєв. – К. : Олімп. л-ра, 1999. – 318 с.
12. Оксьом П. М. Ефективність фізичної підготовленості студенток вищого педагогічного навчального закладу засобами міні-футболу : автореф. дис. … канд. наук з фізичного виховання і спорту : спец. 24.00.02. «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / П. М. Оксьом. – Х., 2008. – 25 с.
13. Пилипей Л. П. Технологія програмування занять із професійно-прикладної фізичної підготовки / Л. П. Пилипей // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2012. ‒ № 4. – С. 19‒23.
14. Сичова Т. В. Інноваційні технології зміцнення здоров’я студенток в процесі фізичного виховання : дис. … канд. наук із фізичного виховання и спорту : 24.00.02 / Т. В. Сичова. – Дніпропетровськ, 2012. – 307 с.
15. Соколова О. В. Ефективність використання засобів степ-аеробіки в системі занять з фізичного виховання студентів 18–19 років : автореф. дис. … канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.04 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / О. В. Соколова. – Дніпропетровськ, 2011. – 24 с.
16. Стеценко А. І. Пауерліфтинг. Теорія і методика викладання : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. І. Стеценко. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. – 459 с.
17. Темченко В. А. Спортивно ориентированное физическое воспитание в высших учебных заведениях с применением информационных технологий : дис. … канд. наук по физ. воспитанию и спорту : 24.00.02 / В. А. Темченко. – Харьков, 2015. – 307 с.
18. Теория и методика физического воспитания / под редакцией Т. Ю. Круцевич. – Т 1. – Киев : Олимп. лит., 2003. – 424 с.
19. Цыбиз Г. Г. Изменения УФФР студентов на занятиях по физическому воспитанию с использованием нагрузок силового характера / Г. Г. Цыбиз, Н. И. Черныш, В. З. Назаровец [и д.р.] // Физическое воспи¬тание студентов творческих специальностей. – 2008. – № 3 – С. 132–138.
20. Чабан І. П. Комплексний підхід в розробці нових технологій програмування занять фізичного виховання із студентами спеціального медичного відділення / І. П. Чабан // Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти : зб. наук. пр. – Рівне : РДГУ, 2002. – Вип. 1. – С. 174–178.