Readiness of tht Future Instructor of Physical Education to Work in Valeological Preschools Education
Keywords:
valeology(fundamentals of healthy lifestyle), instructor for the physical education, preschoolersAbstract
Readiness for the valeological(fundamentals of healthy lifestyle) activity is considered as professional competence and provides its step by step formation on the basis of application of a method of projects and well-handled selected tasks. Basic approaches to develop readiness of the future instructor of physical education in the children’s educational establishments are determined: activity, competent and valeological. Development of the readiness of future instructor must occur into three stages: 1) formation of ideas about problem solving in physical training of children on the basis of valeological knowledge; 2) gaining experience in solution of professional problems of valeological activity on the basis of valeological’s culture; 3) improvement of the experience during methodological study of subjects.
References
2. Воскобойнікова Г. Валеологічна освіта, культура та виховання. Перспективи розвитку / Г. Воско-бойнікова // Рідна школа. – 2006. – № 6. – С. 26–27
3. Кашуба В. Сучасні оздоровчі технології у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку / В. Кашуба, О. Бондар // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2010. – № 2. – С. 139–142.
4. Кириленко Г. До проблеми формування оптимальної структури світоглядних уявлень і теоретичних знань валеологічного характеру у школярів молодшого шкільного віку / Г. Кириленко, О. Кириленко, Н. Власенко // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2010. – № 2. – С. 68–71.
5. Кудін С. Ф. Формування валогенної мотивації майбутніх педагогів / С. Ф. Кудін, Н. В. Гайова, О. В. Са¬вонова // Основи здоров’я і фізична культура. – 2007. – № 6.
6. Компетентностный подход в педагогическом образовании / [под ред. В. А. Козырева и Н. Ф. Радионовой]. – М. : Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2004. – 324 с.
7. Макущенко І. Освітньо-валеологічна спрямованість фізичного виховання учнів молодшого шкільного віку / І. Макущенко // Теорія та методика фізичного виховання і спорту. – 2009. – № 1.
8. Міненок А. О. Концептуальні аспекти професійного підходу до валеологічної освіти майбутнього вчителя / А. О. Міненок // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. – Вип. 28. – Серія : Педагогічні науки. – Чернігів : ЧДПУ, 2005. – № 28.
9. Міненок А. О. Педагогічні умови формування валеологічних знань майбутніх вчителів фізичної культури / А. О. Міненок // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Х., 2004. – № 1.
10. Онопрієнко О. Стан реалізації компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутнього вчи-теля фізичної культури / О. Онопрієнко // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2010. – № 2. – С. 60–64.
11. Пангелова Н. Особливості програмного забезпечення фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних закладах Росії / Н. Пангелова // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2010. – № 2. – С. 24–28.
12. Страшко С. В. Методика викладання основ здоров’я, валеології та безпеки життєдіяльності / С. В. Страшко, М. В. Гриньова, І. В. Мороз, А. О. Міненок // Навчальна програма. – К. : Освіта України, 2005. – 16 с.
13. Сазонова Н. П. Формирование индивидуальной компетентности будущих педагогов дошкольных учреждений в условиях высшего профессионального образования / Н. П. Сазонова // Вестник АлтГПА. – Серия : Психолого-педагогические и гуманитарные науки. – 2007. – № 2. – С. 47–52.
14. Степанова І. Взаємодія сім’ї і школи в організації фізкультурно-оздоровчої роботи / І. Степанова, Л. Михайлова // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2010. – № 2. – С. 74–77.
15. Сущенко Л. П. Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку / Л. П. Сущенко // Основи здоров’я і фізична культура. – 2008. – № 5–6
16. Темерівська Т. До проблеми самовдосконалення майбутнього вчителя фізичного виховання / Т. Темерівська // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2010. – № 2. – С. 171–175.