Система підготовки майбутніх фахівців із фізичної реабілітації до забезпечення соціальної адаптації школярів із церебральним паралічем
Ключові слова:
фахівці з фізичної реабілітації, система професійної підготовки, діти з церебральним паралічем, соціальна адаптаціяАнотація
На основі експериментальних результатів та даних наукової літератури, практичного досвіду розроблено систему підготовки майбутніх фахівців із фізичної реабілітації до соціальної адаптації школярів із церебральним паралічем. Це передбачає взаємозв’язок змісту, принципів, форм, поетапного педагогічного контролю й умов їх реалізації на кожному етапі застосування системи. Змістом підготовки вважаються спецкурс з організацією навчання за кредитно-модульною системою, навчання в предметно-розвивальному середовищі, спеціальні консультативні семінари на початку педагогічних практик, накопичення кожним студентом індивідуального пакету наочно-інформаційного забезпечення занять зі школярами з церебральним паралічем, педагогічне практикування.
Посилання
2. Демчук С. П. Зміст фізичного виховання в соціальній інтеграції та реабілітації школярів 15–16 років з церебральним паралічем : дис. ... канд. наук з фіз. вих. і спорту : [спец.] 24.00.02 / Демчук Світлана Петрівна. – Рівне, 2003. – 192 с.
3. Єдинак Г. А. Фізичне виховання дітей з церебральним паралічем : монографія / Г. А. Єдинак. – Кам’янець-Подільський : ПП Буйницький, 2009. – 394 с.
4. Єдинак Г. А. Теоретико-методичні основи рухової діяльності дітей з церебральним паралічем у фізичному вихованні : автореф. дис. на здобуття вченого ступеня д-ра наук з фіз. вих. та спорту : 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Г. А. Єдинак – К., 2010. – 53 с.
5. Качмар О. О. Параметри ходи пацієнтів з дитячим церебральним паралічем / О. О. Качмар // Укр. вісник психоневрології. – 2000. – Т. 8. – Вип. 2 (24). – С. 66–68.
6. Ковінько М. С. Професійно-прикладна спрямованість занять фізичною культурою з учнями з церебральним паралічем : метод. рек. / М. С. Ковінько, О. С. Куц. – Львів : Наук.-вид. центр ЛНУ ім. І. Франка, 2002. – 45 с.
7. Круцевич Т. Ю. Контроль в физическом воспитании детей, подростков и юношей : учеб. пособие / Т. Ю. Круцевич, М. И. Воробьев. – Киев : Поліграф-Експрес, 2005. – 195 с.
8. Левченко И. Ю. Технологии обучения и воспитания детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата : учеб. пособие / И. Ю. Левченко, О. Т. Приходько. – М. : Академия, 2001. – 186 с.
9. Ли Е. С. Социально-педагогические аспекты и модифицированные методические приемы оздоровления инвалидов с последствиями заболевания детским церебральным параличом средствами физической культуры : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 «Теория и методика физического воспитания, спортивной тренировки и оздоровительной физической культуры» / Е. С. Ли. – М. : ВНИИФК, 1997. – 18 с.
10. Сисоєва С. О. Освітні технології: методологічний аспект / С. О. Сисоєва // Професійна освіта: педагогіка і психологія : польсько-український щорічник / за ред. Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. – Київ ; Ченстохова, 2000. – С. 351–368.
11. Философия науки в опоросах и ответах : учеб. пособие / В. П. Кохановский. – Ростов на/Д. : Феникс, 2006. – 352 с.
12. Corbin C. B. Fitness for Life / C. B. Corbin, R. Lindsey. – updated 5-th edition. – Champaign, 2006. – 327 p.
13. Liukkonen J. Psychology for physical educators: student in focus / J. Liukkonen – 2-nd edition. – Windsor : Human Kinetics, 2007. – 293 p.
14. Stallings V. A. Nutritional status and growth of children with diplegic or hemiplegic cerebral palsy / V. A. Stallings, E. B. Charney, J. C. Davies, C. E. Cronk // Dev. Med. & Child. Neurol. – 1993. – № 35. – P. 997–1006.