Олімпійська освіта та визначення її ролі майбутніми фахівцями фізичної культури й спорту

Автор(и)

  • Надія Карабанова Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Алла Альошина Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки https://orcid.org/0000-0001-6517-1984
  • Олександр Бичук Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

олімпійська освіта, студенти, рівень знань, фахівці, методика підготовки, теоретичні знання

Анотація

Дослідження cтосується формування готовності до олімпійської освіти в майбутніх фахівців фізичної культури й спорту. Залучення дітей і молоді до ідеалів та цінностей олімпізму займає все більш важливе місце в системі освіти, виховання та навчання підростаючого покоління. У багатьох країнах реалізуються програми олімпійської освіти для школярів, студентів, інших груп дітей і молоді. Як свідчить практика, рівень теоретичних знань з олімпійської освіти потребує більш глибокої підготовки та знань у майбутніх фахівців фізичної культури й спорту. Покращити знання та навички дітей з олімпізму допоможуть висококваліфіковані спеціалісти, які успішно показують високі показники під час засвоєння теоретичних і практичних знань. На всіх рівнях держави все частіше піднімається питання олімпійського руху, освіти дітей, школярів, студентів, що, відповідно, стосується питання про підвищення рівня підготовки майбутніх спеціалістів із фізичної культури й спорту. 

Посилання

1. Булатова М. М. Система олімпійської освіти в Україні та нові форми її впровадження / М. М. Булатова // Олімпійський спорт і спорт для всіх : тези доп. IX Міжнар. наук, конгресу. – Київ, 2005. – С. 7.
2. Булатова М. М. Олімпійська освіта : метод, рек. / М. М. Булатова. – Київ : Олімп. літ., 2002. – 37 с.
3. Вацеба О. М. Актуальные вопросы олимпийского образования в учебно-воспитательном процессе учеников общеобразовательных школ (на примере г. Львов) / О. М. Вацеба, В. П. Юхимчук // Наука в олимпийском спорте. – 2007. – № 2. – С. 87–92.
4. Дивинская Е. Регионально-исторический аспект как составная часть олимпийского образования / Е. Дивинская // Теория и практика физической культуры. – 2001. – № 7. – С. 52–53.
5. Дудкін В. Ю. Олімпійська освіта в процесі підготовки фахівців сфери «Фізичне виховання і спорт» у спеціалізованих вищих навчальних закладах України / В. Ю. Дудкін // Молода спортивна наука України : у 5 т. – Львів, 2009. – Т. 4. – С. 57–61.
6. Галан Я. Реалізація олімпійської освіти в загальноосвітніх закладах України / Я. Галан, В. Коцюбка // Актуальні проблеми фізичного виховання студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (12–13 квіт. 2012 р., м. Дніпропетровськ). – Дніпропетровськ : Нова ідеологія, 2012. – С. 45–46.
7. Зорій Я. Б. Система Олімпійської освіти як засіб педагогічного процесу підростаючого покоління / Я. Б. Зорій, А. В. Гакман // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). – 2016. – Вип. 4. – С. 33–35.
8. Єрмолова В. М. Олімпійська освіта: теорія і практика : навч. посіб. / В. М. Єрмолова. – Київ, 2011. – С. 13
9. Єрмолова В. М. Олімпійська освіта у системі навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів України / В. М. Єрмолова, М. Булатова. – Київ : Олімп. літ., 2007. – 44 с.
10. Олимпийский спорт : в 2 т. / В. Н. Платонов, М. М. Булатова, С. Н. Бубка [и др.] ; под общ. ред. В. Н. Платонова. – Киев : Олимп. лит., 2009. – Т. 2. – 696 с. – С. 685–695.
11. Сапрун С. Т. Олімпійська освіта школярів : метод. рек. для вчителів початкових класів ЗОШ / С. Т. Сапрун. – Тернопіль, 2014. – 89 с.
12. Солопчук М. С. Олімпійська освіта: навчально-методичний посібник / М. С. Солопчук, А. О. Боднар. – Кам’янець-Подільський : Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2013. – 176 с.
13. Столяров В. И. Актуальные проблемы теории и практики олимпийского образования детей и молодежи / В. И. Столяров // Физ. культура: воспитание, образование, тренировка. –1998. – № 4. – С. 13–19.
14. Тимчак Я. Олімпійські церемонії та ритуали як форми утвердження і популяризації ідеалів олімпізму / Я. Тимчак, О. Корчовський // Спорт, наука України. – 2014. – № 5(63). – С. 8–16.
15. Yaroslav Galan Implementation of Olympic education in the process of preparing the specialists of physical education and sport / Yaroslav Galan // Trends and perspectives in physical culture and sports : The VI th Edition international scientific conference (Suceava, 26th–27th of May 2016). – Suceava : University Stefan cel Mare», 2016. – P. 220
16. Refereed Sports Journal, Published by the United States Sports Academy «Olympic Education». – [Electronic resourse]. – Mode of access [Date of consulted: 10.01.2017]

Завантаження

Опубліковано

2017-12-28

Номер

Розділ

Олімпійський і професійний спорт

Як цитувати

Олімпійська освіта та визначення її ролі майбутніми фахівцями фізичної культури й спорту. (2017). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 28, 209-213. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/122