Шляхи інтеграції культурної спадщини олімпійського руху в зміст загальноосвітніх навчальних предметів

Автор(и)

  • Ірина Кроль Національний університет фізичного виховання та спорту України

Ключові слова:

олімпійська освіта, олімпійський рух, культурна спадщина, освітній процес, школярі, мистецтво

Анотація

У статті розглянуто вплив культурної спадщини олімпійського руху на розширення світогляду школярів підліткового віку, їх саморозвиток, підвищення мотивації до занять спортом та творчої діяльності, залучення до олімпійського руху і його цінностей. Дослідження дало підставу констатувати, що наявність творів мистецтва, пов’язаних із культурною спадщиною олімпійського руху, у системі викладання предметів гуманітарного циклу типового навчального плану для 8-х класів закладів загальної середньої освіти сприяє зміцненню й розширенню міжпредметних зв’язків, реалізації теоретичного, фізкультурно-спортивного, екологічного, культурологічного, краєзнавчого, художньо-естетичного, інформаційного напрямів навчально-виховного та позаурочного процесів закладів освіти.

Посилання

1. Єрмолова В. М. Олімпійська освіта: теорія і практика : навч. посіб. / В. М. Єрмолова. – Київ, 2011. – 335 с.
2. За загальною редакцією Бубки С. Н. та Булатової М. М. 25 років разом Олімпійська освіта. – Київ : [б. в.], 2017. – 128 с.
3. Рубцов В. В. Образовательная середа школы как фактор психического развития учащихся / В. В. Рубцов, К. Н. Поливанова. – Москва : ПИ РАО, 2007 – 288 с.
4. Strong Clinton. Marketing Olympism in the scools / Clinton Strong // Report of the International Sesions for Educationists 1973–1977–1979, Ancient Olympia. – HOC, Athens, 1980. – P. 378–381.

Завантаження

Опубліковано

2017-12-28

Номер

Розділ

Олімпійський і професійний спорт

Як цитувати

Шляхи інтеграції культурної спадщини олімпійського руху в зміст загальноосвітніх навчальних предметів. (2017). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 28, 213-217. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/123