Лімітуючі та стимуляційні чинники формування цінностей здорового способу життя студентів

Автор(и)

  • Олена Андрєєва Національний університет фізичного виховання та спорту України
  • Ірина Кенсицька Національний університет фізичного виховання та спорту України

Ключові слова:

студенти, заклади вищої освіти, чинники, фізичне виховання цінність, здоровий спосіб життя

Анотація

У статті на основі експертної оцінки визначено лімітуючі та стимуляційні чинники формування цінностей здорового способу життя студентів закладів вищої освіти. У дослідження взяли участь 14 експертів. За результа­тами дослідження встановлено, що основними лімітуючими чинниками виступають несформовані ціннісні орієнтації на здоров’я та ЗСЖ, обмеженість знань щодо можливостей фізичного виховання у формуванні цінностей ЗСЖ; відсутність науково обґрунтованої моделі формування цінностей ЗСЖ у процесі фізичного виховання. До стимуляційних чинників належать чітка організаційна модель і методичний супровід позанавчальних занять, надання студентам права свободи вибору видів фізкультурно-оздоровчої діяльності згідно з їхніми інтересами, потребами й можливостями, створення відповідних умов для забезпечення регулярної рухової активності студентів у канікулярний час, протягом сесій.

Посилання

1. Андрєєва О. Концептуальні та прикладні аспекти технологізації проектувальної діяльності в сфері фізичної рекреації / О. Андрєєва // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2013. – № 1. – С. 35–40.
2. Благій О. Л. Рухова активність як фактор формування здорового способу життя учнівської молоді / О. Л. Благій, О. В. Андрєєва // Актуальні проблеми фізичного виховання, реабілітації, спорту та туризму : матеріали ІІІ-ї міжнар. наук. практ. конф. – Запоріжжя : КПУ, 2011. – С. 27–28.
3. Заболотна Т. М. Формування здорового способу життя студентської молоді як складова «Сімейно-побутової культури» / Т. М. Заболотна // Вісник Сумського національного аграрного університету : наук. журн. – Серія «Економіка і менеджмент». – Суми : СНАУ, 2015. – Вип. 4 (63).
4. Захаріна Є. А. Особливості формування мотивації студентів до здоров’язберігаючої діяльності / Захаріна Є. А. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – 2015. – № 3 К (56) 15. – С. 164–167.
5. Катерина У. М. Соціально-педагогічні передумови впровадження навчально-оздоровчих комплексів в процес фізичного виховання студентів / У. М. Катерина, О. В. Андрєєва // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. – 2014. – Вип. 14. – С. 18–22.
6. Кашуба В. А. Анализ использования здоровьесберегающих технологий в процессе физического воспитания / В. А. Кашуба, С. М. Футорный, Е. В. Андреева // Теория и методика физической культуры. – Алматы, 2012. – № 1. – С. 73–81.
7. Круцевич Т. Ю. Рекреативні заняття як чинник формування дозвільної культури / Т. Ю. Круцевич, О. В. Андрєєва, О. Л. Благій // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2008. – № 1. – С. 3–8.
8. Круцевич Т. Ю. Теоретичні основи дослідження фізичної рекреації як наукова проблема / Т. Ю. Круцевич, О. В. Андрєєва // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2013. – № 1. – С. 5–13.
9. Садовський О. Аналіз передумов розробки технології формування рекреаційної культури студентської молоді / О. Садовський, О. Андрєєва // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. – 2015. – № 20. – С. 39–44.

Завантаження

Опубліковано

2017-06-30

Номер

Розділ

Педагогічні технології навчання фізичної культури

Як цитувати

Лімітуючі та стимуляційні чинники формування цінностей здорового способу життя студентів. (2017). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 26, 37-42. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/174