Особливості клубної форми організації рекреаційно-оздоровчих занять дітей дошкільного віку

Автор(и)

  • Рудольф Сухомлинов Національний університет фізичного виховання та спорту України
  • Олена Андрєєва Національний університет фізичного виховання та спорту України

Ключові слова:

дитячі футбольні клуби, діти дошкільного віку, рекреаційно-оздоровчі заняття

Анотація

У статті визначено особливості клубної форми організації рекреаційно-оздоровчих занять дітей дошкільного віку для підвищення їхньої безпечності та ефективності. Для досягнення поставленої мети застосовувалися такі методи дослідження, як аналіз спеціальної науково-методичної літератури, контент-аналіз документальних матеріалів, педагогічні, соціологічні методи дослідження. У результаті роботи визначено основні ознаки клубу, такі як організація активного дозвілля, розваг та відпочинку; спільність інтересів, поглядів, уподобань і, відповідно, спільна діяльність відвідувачів клубу; можливість неформального спілкування; регулярність та оптимальна періодичність зустрічей; добровільність об’єднання; локальність клубного середовища; атмосфера співто­вариства; відкритість. За результатами проведених соціологічних досліджень установлено, що високої популярності набули дитячі футбольні клуби. Здійснено огляд наявних футбольних клубів міста Києва, спрямованість та особливості їхньої діяльності з дітьми дошкільного віку.

Посилання

1. Андрєєва О. Організація оздоровчо-рекреаційної рухової активності дітей дошкільного віку в умовах клубних занять / Олена Андрєєва, Рудольф Сухомлинов //Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2016. – № 3. – С. 29–32.
2. Андрєєва О. Чинники, що лімітують залучення дітей дошкільного віку до оздоровчо-рекреаційної рухової активності / Олена Андрєєва, Рудольф Сухомлинов // Актуальні проблеми фізичного виховання, реабілітації, спорту і туризму : зб. тез доп. VI Міжнар. наук.-практ. конф. - Запоріжжя, 2016. – С. 150–151.
3. Бар-Ор О. Здоровье детей и двигательная активность: от физиологических основ до практического применения / О. Бар-Ор, Т. Роуланд ; пер. с англ. И. Андреев. – Киев : Олимп. лит., 2009. – 528 с.
4. Лахно, О. Г. Інноваційні технології розвитку психомоторних здібностей у фізичному вихованні дітей 2-го – 5-го років життя: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту, спец. : 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / О. Г. Лахно. – Київ : Нац. ун-т фізичного виховання і спорту Українки, 2013. – 21 с.
5. Пангелова Н. Є. Формування гармонійно розвиненої особистості дітей дошкільного віку в процесі фізичного виховання : [монографія] / Н. Є. Пангелова. – Переяслав-Хмельницький : ФОП Лукашевич О. М., 2013. – 432 с.
6. Петрова І. В. Проектування в соціально-культурній сфері : [навч. посіб.] / І. Петрова. – Київ : [б. в.], 2007. – 372 с.
7. Пасічник В. М. Удосконалення фізичних і розумових здібностей у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку з використанням інтегрально-розвивальних м’ячів : дис. ... канд. наук із фіз. вих. і спорту : [спец.] 24.00.02 / В. М. Пасічник. – Львів, 2014. – 295 с.
8. Клубні об’єднання: сутність, функції, специфіка [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://um.co.ua/ 9/9-16/9-168234.html.
9. Eat Well and Keep Moving / L. W. Y. Cheung, H. Dart, S. Kalin, B. Otis, S. Gortmaker. – Human Kinetics, 2016. – 344 p.

Завантаження

Опубліковано

2017-03-31

Номер

Розділ

Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення

Як цитувати

Особливості клубної форми організації рекреаційно-оздоровчих занять дітей дошкільного віку. (2017). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 25, 67-71. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/202