Оцінка рівня теоретичної підготовленості школярів із вадами слуху як невід’ємного складника їхньої здоров’яформувальної діяльності

Автор(и)

  • Віталій Кашуба Національний університет фізичного виховання та спорту України https://orcid.org/0000-0001-6669-738X
  • Олена Маслова Національний університет фізичного виховання та спорту України
  • Тетяна Ричок Національний університет фізичного виховання та спорту України

Ключові слова:

здоров’я, діти з вадами слуху, здоров’яформувальна діяльність, теоретичні знання, теоретична підготовленість, учні, школярі, мотивація, слабочуючі, глухі

Анотація

У статті представлено результати дослідження рівня теоретичних знань школярів із вадами слуху й оцінки їхньої готовності до виконання власної здоров`яформувальної діяльності. Отримані дані засвідчили низький рівень теоретичної підготовленості дітей та підлітків із різними вадами слуху щодо їхньої власної здоров’яфор­м­у­вальної діяльності.

Ґрунтуючись на висновках проведених досліджень, ми розробили рекомендації щодо можливості форму­вання й розвитку мотивації в школярів із вадами слуху до виконання власної здоров’яформувальної діяльності.

Посилання

1. Випасняк І. Вплив активізації рухової активності на соціальну інтеграцію глухих дітей/ І. Випасняк // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. – Івано-Франківськ, 2006. – Вип. 2. – С. 136–140.
2. Гацоєва Л. С. Соматичне здоров’я дітей зі зниженим слухом та його зміни під впливом експериментальної методики / Л. Гацоєва // Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. – Вип. 13. – Вінниця, 2012. – С. 18–23.
3. Герасимова Н. А. Интегральная технология обучения в физкультурном образовании школьников : дис. … канд. пед. наук / Н. А. Герасимова. – Санкт-Петербург, 2003. – 251 с.
4. Долбишева Н. Г. Теоретико-методичні основи формування знань про фізичне здоров’я в системі фізичного виховання у старшокласників : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : [cпец.] 24.00.02 / Н. Г. Долбишева ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. – Київ, 2006. – 21 с.
5. Єлісєєва Д. Рівень теоретичних знань із фізичної культури дітей старшого шкільного віку / Д. Єлісєєва // Молода спортивна наука, 2015. – Т. 2. – С. 86–90.
6. Захарова И. Г. Информационные технологии в образовании : учеб. пособие [для студентов вузов, обучающихся по пед. спец. (ОПД. Ф.02 – Педагогика)] : доп. УМО по спец. пед. образования / И. Г. Захарова. – 5-е изд., стер. – Москва : Academia, 2008. – 189 с.
7. Капустин А. С. Формирование теоретических знаний по физической культуре у учащихся 10–11 классов : автореф. дис. ... канд. наук по физ. культуре / А. С. Капустин. – Омск, 2002. – 24 с.
8. Кашуба В. А. Современные подходы к здоровьесбережению студентов в процессе физического воспитания / В. А. Кашуба, С. М. Футорный, Е. В. Андреева // Физ. воспитание студентов. – Харьков, 2012. – № 5. – С. 50–58.
9. Круцевич Т. Підходи до оцінки теоретичних знань з фізичної культури дітей середнього шкільного віку / Т. Круцевич, О. Іщенко, В. Семененко // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2014. – № 1. – С. 68–73.
10. Інноваційні технології у фізичному вихованні школярів / [Н. В. Москаленко, О. О. Власюк, І. В. Сте-панова, О. В. Шиян]. – Дніпропетровськ : Інновація, 2011. – 235 с.
11. Саїнчук М. М. Ціннісна орієнтація старшокласників до отримання теоретичних знань із фізичної культури / М. М. Саїнчук // Молода спортивна наука України : зб. наук. праць з галузі фіз. виховання, спорту і здоров’я людини. – Львів, 2011. – Вип.15, т. 2. – С. 227–232.
12. Степанова І. В. Концепція інноваційної програми фізичного виховання у вищих навчальних закладах / І. В. Степанова // Спортивний вісник Придніпров’я. – Дніпропетровськ : ДДІФКіС, 2014. – № 2. – С. 163–166.
13. Томенко О. А. Теоретико-методологічні основи неспеціальної фізкультурної освіти учнівської молоді : автореф. дис. … д-ра наук з фіз. виховання і спорту : [спец] 24.00.02 / О. А. Томенко ; НУФВСУ. – Київ, 2012. – 39 с.
14. Футорний С. М. Сучасні підходи до формування здорового способу життя студентів / С. М. Футорний // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – Київ, 2012. – № 3. – С. 15–19.
15. Футорный С. М. Современные аспекты разработки и внедрения здоровьесберегающих технологий в процессе физического воспитания студенческой молодежи / С. М. Футорный // Фіз. культура, спорт та здоров’я нації. – Вінниця, 2014. – № 3 (56). – С. 312–319.
16. Футорный С. М. Здоровьесберегающие технологии в процессе физического воспитания студенческой молодежи : [монография] / С. М. Футорный. – Київ : Саммит-книга, 2014. – 296 с.

Завантаження

Опубліковано

2016-12-30

Номер

Розділ

Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення

Як цитувати

Оцінка рівня теоретичної підготовленості школярів із вадами слуху як невід’ємного складника їхньої здоров’яформувальної діяльності. (2016). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 24, 50-59. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/221