Характеристика ортоградної пози дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного виховання

Автор(и)

  • Віталій Кашуба Національний університет фізичного виховання та спорту України
  • Олена Бондар Національний університет фізичного виховання та спорту України
  • Ольга Скомороха Національний університет фізичного виховання та спорту України

Ключові слова:

діти молодшого шкільного віку, вади слуху, ортоградна поза

Анотація

На основі аналізу, синтезу, узагальнення науково-методичної літератури та за допомогою методу стабі­лографії досліджено формування ортоградної пози тіла дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху. У статті зазначено, що рівновага тіла людини – це одна з найважливіших координаційних якостей, розвивати й удосконалювати яку потрібно протягом життя, особливо в дітей із вадами слуху. Представлено порівняльний аналіз інтегральних показників статичної рівноваги тіла молодших школярів із вадами слуху та практично здорових їхніх однолітків під час виконання тесту «Проба Ромберга з відкритими та закритими очима».

Посилання

1. Болобан В. Н. Системная стабилография: методология и методы измерения, анализа и оценки стато-динамической устойчивости тела спортсмена и системы тел / В. Болобан, Ю. Литвиненко, Т. Нижниковски // Наука в олимпийском спорте. – 2012. – С. 27–35.
2. Бондар О. Особливості утримання рівноваги дітьми молодшого шкільного віку з порушенням слуху / Олена Бондар, Володимир Джевага, Олександр Жирнов // Спортивна наука України : електронне вид. – 2016. – Вип. № 1 (71) – С. 17–20.
3. Кашуба В. А. Биомеханика осанки / В. А. Кашуба. – Киев : [б. и.], 2003. – 248 с.
4. Кашуба В. Корекція координаційних здатностей молодших школярів з вадами слуху у процесі адаптивного фізичного виховання / В. Кашуба, І. Хмельницька, З. Насраллах // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2007. – № 2. – С. 77–82.
5. Кашуба В. А. Коррекция нарушений осанки школьников в процессе адаптивного физического воспитания / В. А. Кашуба, Х. А. Насраллах. Зияд. – Киев : Науковый свит, 2008. – 224 с.
6. Кашуба В. А. Формирование моторики человека в процессе онтогенеза : монография / В. А. Кашуба, Е. М. Бондарь, Н. Н. Гончарова, Н. Л. Носова. – Луцк : Вежа-Друк, 2016. – 232 с.
7. Лях В. И. Координационные способности: диагностика и развитие / В. И. Лях. – М. : ТВТ Дивизион, 2006. – 290 с.
8. Сторожик А. И. Технология формирования вертикальной устойчивости тела детей 7–10 лет со сни-жен¬ным слухом / А. И. Сторожик // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2013. – № 10 – С. 67–73.
9. Шапкова Л. В. Частные методики адаптивной физической культуры : [учеб. пособие] / под ред. Л. В. Шапковой. – М. : Сов. спорт, 2003. – 464 с.

Завантаження

Опубліковано

2016-09-30

Номер

Розділ

Лікувальна фізична культура, спортивна медицина й фізична реабілітація

Як цитувати

Характеристика ортоградної пози дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного виховання. (2016). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 23, 68-72. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/247