Аналіз підходів щодо залучення студентської молоді до оздоровчо-рекреаційної діяльності

Автор(и)

  • Олександра Благій Національний університет фізичного виховання та спорту України
  • Максим Ячнюк Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
  • Василь Березовський Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Ключові слова:

студентська молодь, оздоровчо-рекреаційна діяльність, підходи, залучення

Анотація

У статті представлено аналіз наявних у фаховій літературі підходів щодо залучення студентської молоді до оздоровчо-рекреаційної діяльності. Для виконання поставлених завдань використано такі методи дослідження, як аналіз і систематизація науково-методичної літератури; логіко-теоретичний, системний аналіз, педагогічне спостереження. Проведений аналіз свідчить, що існують багаті традиції вітчизняної та зарубіжної педагогічної практики з організації оздоровчо-рекреаційної діяльності студентської молоді, що зумовлено потребою суспільства в залученні студентської молоді до рухової активності, підвищенні рівня їхнього здоров’я. Відзначено, що питання розробки інноваційних технологій залучення студентів до оздоровчо-рекреаційної діяльності з використанням доступних і привабливих видів рухової активності, визначення умов їх оптимальної реалізації під час дозвілля потребують детального вивчення з урахуванням сучасних тенденцій розвитку.

Посилання

1. Andryeyeva, O., & Sadovskyi, O. (2017). Struktura ta zmist tekhnolohii formuvannia rekreatsiynoi kultury studentskoi molodi [Structure and content of the technology of formation of recreational culture of student youth]. Teoriya i metodyka fizychnoho vykhovannia i sportu [Theory and methods of physical education and sport], 4, 53–59 (in Ukrainian).
2. Andryeyeva, O. (2014). Fizychna rekreatsiya riznykh hurp naselennia [Physical recreation of different groups of the population]. Kyiv: Polihrafservis (in Ukrainian).
3. Blahiy, O., & Yachniuk, M. (2015). Tekhnolohiya vprovadzhennia zasobiv turyzmu v rekreatsiynu diyalnist studentskoi molodi [Technology of introducing tourism in the recreational activity of student youth]. Molodizhnyi naukovyi visnyk Skhidnoyevropeyskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky [Youth Scientific Bulletin of Lesya Ukrainka Eastern European National University], 3, 34–38 (in Ukrainian).
4. Dmytruk, S. (2007). Rozvytok kreatyvnosti studentiv v umovakh dozvillia zasobamy turystskykh ihor [Development of creativity of students in conditions of recreational activities by means of tourist games]. Kyiv: KNUKIM (in Ukrainian).
5. Kirsanov, V. (2005). Kontseptualnye podkhody k issledovaniyu pedagogicheskikh i rekreatsionnykh tekhnologiy v sotsialno-kulturnoy sfere [Conceptual approaches to the study of pedagogical and recreational technologies in the socio-cultural sphere]. Vestnik KNUKiM. Pedagogika [KNUKiM bulletin. Pedagogics], 12(1), 84–90 (in Russian).
6. Maruzina, A. (2006). Rekreatsionno-ozdorovitelnaya metodika na osnove stritbola v fizicheskom vospitanii studentov vysshih uchebnykh zavedeniy [Recreational and health-improving method based on streetball in physical education of students of higher educational institutions]. Smolensk: Smolenskaya gossudarstvennaya akademiya fizicheskoy kultury, sporta i turizma (in Russian).
7. Natsionalna stratehiya z ozdorovchoi rukhovoi aktyvnosti v Ukraini na period do 2025 roku «Rukhova aktyvnist – zdorovyi sposib zhyttia – zdorova natsiya» [National strategy for motor activity improvement in Ukraine up to 2025 «Motor activity – healthy lifestyle – healthy nation»]. Retrieved from http://dsmsu. gov.ua/index/ua/material/17627 (in Ukrainian).
8. Orikhovska, A. & Andryeyeva, O. (2017). Otsinka dotsilnosti rozrobky ta vprovadzhennia programy zaniat fizychnoi rekreatsii studentiv iz vadamy slukhu: ekspertnyi analiz [Evaluating the feasibility of developing and implementing a physical recreation program for students with hearing impairments: expert analysis]. Molodizhnyi naukovyi visnyk Skhidnoyevropeyskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky [Youth Scientific Bulletin of Lesya Ukrainka Eastern European National University], 26, 31–37 (in Ukrainian).
9. Yurchyshyn, Y., & Dutchak, M. (2012) Efektyvnist eksperymentalnoi tekhnolohii zaluchennia studentivdo rukhovoi aktyvnosti ozdorovchoi spryamovanosti u pokrashchenni pokaznykiv fizychnoho stanu [Efficiency of experimental technology for attracting students to motor activity of health-improving direction in improving physical fitness indicators]. Pedahohika, psykholohiya ta medyko-biolohichni problem fizychnoho vykhovannia i sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sports], 8, 130–134 (in Ukrainian).
10. Pigram, J., & John, M. (2006). Outdoor recreation management. Routladge (in English).
11. Hurd, A., & Anderson, D. (2011). The park and recreation professional's handbook with online resource. Human Kinetics (in English).

Завантаження

Опубліковано

2018-06-02

Номер

Розділ

Технології навчання фізичної культури

Як цитувати

Аналіз підходів щодо залучення студентської молоді до оздоровчо-рекреаційної діяльності . (2018). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 30, 37-41. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/31