Показники фізичної підготовленості студентів медичних спеціальностей

Автор(и)

  • Володимир Левко Івано-Франківський національний медичний університет
  • Роман Михайленко Івано-Франківський національний медичний університет
  • Сергій Лопацький Івано-Франківський національний медичний університет

Ключові слова:

фізичне виховання, фізична підготовленість, соматичне здоров’я, волейбол

Анотація

Проведений у межах наукової роботи аналіз найбільш важливих наукових джерел літератури дав підставу окреслити коло проблем, які потрібно нагально розв’язувати в суспільстві. Вихід із цього становища вбачається в посиленні вимог до показників фізичної підготовленості студентів медичних спеціальностей, організаційно-методичного забезпечення навчального процесу засобами фізичного виховання, у якому його національні особистісні цінності, оздоровча спрямованість виступають як системоутворювальний гуманістичний фактор, що формує сучасну стратегію й тактику гармонізації виховання студентської молоді, та дають згогу виконати цілеспрямовано завданння виховання здорової особистості.

Мета роботи полягала у визначенні показників фізичної підготовленості студентів медичних спеціальностей.

Дані констатувального етапу експерименту вказують на низьку ефективність сучасної системи фізичного виховання студентів. Чинні програми фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів роблять акцент на високий рівень результатів, а не домінуючий показник соматичного здоров’я, рухового вміння, навички під час виконання вправ. Окрім того, абсолютно не враховуються інтерес та зацікавленість молоді певними видами спорту. Як результат – незадовільна оцінка фізичної підготовленості студентів першого курсу навчання Івано-Франківського національного медичного університету.

Посилання

1. Голік О. В. Аналіз вимог до морально-етичного портрету сучасного лікаря / О. В. Голік // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – Серія : Педагогіка. Психологія. Філософія. – К. : Вид-во Міленум, 2012. – Вип. 175. – Ч. 3. – С. 428–436.
2. Голік О. В. Аналіз інтерактивних технологій щодо їх ефективності та участі студентів-медиків у навчальному процесі / О. В. Голік // Вища освіта України. – 2010. – Дод. 4. – Т. 3 (21) : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. – С. 69–78.
3. Круцевич Т. Ю. Методы исследования индивидуального здоровья детей и подростков в процессе физического воспитания / Т. Ю. Круцевич. – Киев : Олимп. лит., 1999. – 232 с.
4. Підгорний Г. Динаміка функціональної і рухової підготовки студенток внаслідок спрямованого використання засобів фізичної культури / Г. Підгорний, В. Підгорний // Студентський фізкультурно-спортивний рух в Україні на порозі ХХІ століття: національно-історичні, соціально-економічні, оздоровчо-профілактичні аспекти відродження : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. – К., 1998. – С. 14–15.
5. Фотуйма О. Я. Використання дихальних вправ на заняттях фізичною культурою дітей підліткового віку / О. Фотуйма, М. Гоголь, О. Майко, Б. Лісовський // Вісник Прикарпатського університету. – Серія : Фізична культура. – 2012. – Вип. 15. – С. 126–132.

Завантаження

Опубліковано

2015-12-30

Номер

Розділ

Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення

Як цитувати

Показники фізичної підготовленості студентів медичних спеціальностей. (2015). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 20, 68-71. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/338