Самоосвіта керівника загальноосвітнього навчального закладу як педагогічна умова успішності його здоров’язберігальної діяльності

Автор(и)

  • Оксана Гресь Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди

Ключові слова:

керівник, загальноосвітній навчальний заклад, здоров’язберігальна діяльність, успішність, педагогічні умови, самоосвіта

Анотація

Визначено, що найважливішою педагогічною умовою успішності здоров’язберігальної діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ) є здійснення управлінцем самоосвітньої роботи (самостійне, добро­вільне, самокероване, неперервне засвоєння сучасних оздоровчих освітніх ідей і підходів, оновлення й набут­тя нових знань і досвіду, що забезпечує особистісно-професійне зростання управлінця та сприяє підви­щенню якості навчання й виховання школярів за допомогою практичного розв’язання завдань здоров’язбе­реження особис­тості через освіту). Розкрито функції, форми самоосвіти педагогів, а також засоби стимулювання само­освітньої роботи керівників ЗНЗ із боку районного органу управління освіти.

 

Посилання

1. Введение в педагогическую деятельность : учеб. пособие / под ред. А. С. Роботовой. – М. : Академия, 2002. – 208 с.
2. Вопросы взаимосвязи образования и самообразования студентов : сб. науч. тр. / под ред. Г. Н. Серикова. – Челябинск : ЧГУ, 1991. – 144 с.
3. Гресь О. В. Здоров’язберігаюча діяльність керівників загальноосвітніх навчальних закладів як психолого-педагогічна проблема / О. В. Гресь // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. пр. – Х. : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2014. – № 12. – С. 31–34.
4. Гресь О. В. Андрагогічні підходи до організації здоров’язберігаючої діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О. В. Гресь // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя : Класичний приват. ун-т, 2014. – Вип. 39(92). – С. 128–132.
5. Енциклопедія освіти /АПН України / голов. ред. В. Г. Кремень. – К. : Хрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
6. Іонова О. М. Салютогенетичний підхід до підготовки майбутніх педагогів / О. М. Іонова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. пр. – Х. : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2015. – № 2. – С. 34–42.
7. Князева М. Ключ к самосозиданию / М. Князева. – М. : [б. и.], 1990. – 65 с.
8. Коджаспирова Г. М. Словарь по педагогике / Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров. – М. : ИКЦ «Март» ; Ростов н/Д. : Издат. центр «Март», 2005. – 448 с.
9. Самоосвіта педагога як умова підвищення його професійної компетентності : [метод. рек.] / уклад. І. Я. Жорова, Т. О. Кузьмич, Л. М. Назаренко. – Херсон : РІПО, 2012. – 48 с.
10. Формування здоров’я особистості в умовах навчального закладу : навч. посіб. / [Ю. Д. Бойчук, К. І. Васильєва, Л. В. Гринь та ін.]. – Х. : ХДАДМ, 2012. – 146 с.

Завантаження

Опубліковано

2020-01-12

Номер

Розділ

Історичні, філософські, правові та організаційні проблеми фізичної культури

Як цитувати

Самоосвіта керівника загальноосвітнього навчального закладу як педагогічна умова успішності його здоров’язберігальної діяльності . (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 17, 21-25. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/461