Інноваційна діяльність студентів спеціальних медичних груп у навчальному процесі з фізичного виховання

Автор(и)

  • Віктор Плотка Національний університет водного господарства та природокористування
  • Людмила Петрук Національний університет водного господарства та природокористування
  • Федір Кособуцький Національний університет водного господарства та природокористування

Ключові слова:

студенти, спеціальна медична група, тести, самостійна робота, захворювання

Анотація

У статті розглянуто значення тестування студентів, віднесених за станом здоров’я до спеціальних медичних груп, а також звільнених від занять фізичним вихованням. Проаналізовано захворювання серед студентів інститутів Національного університету водного господарства та природокористування, найбільш розповсюджені серед яких – захворювання органів серцево-судинної системи, дихання, опорно-рухового апарату, травлення та алергії. Розроблено науково-методичне обґрунтування побудови програми із фізичного виховання в спеціальних медичних групах. Як інноваційна діяльність, пропонується методика самостійної роботи таких студентів із метою поступового переходу до спеціальних фізичних вправ для реабілітації захворювання, відновлення й зміцнення здоров’я.

Посилання

1. Амосов Н. М. Энциклопедия Амосова. Алгоритмы здоровья / Н. М. Амосов. – М. : Изд-во АСТ, Донецк : Сталкер, 2002.
2. Баевский Р. М. Прогнозирование состояния на грани нормы и патологии / Р. М. Баевский. – М. : Медицина, 1979.
3. Дубогай О. Д. Методика фізичного виховання студентів, віднесених за станом здоров’я до спеціальної медичної групи : [навч. посіб.] / О. Д. Дубогай, В. І. Завацький, Ю. О. Короп. – Луцьк : Надстир’я, 1995. – 220 с.
4. Круцевич Т. Ю. Контроль в физическом воспитании детей, подростков и юношей : [учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед.] / Т. Ю. Круцевич, М. И. Воробьев. – Киев : НУФВиСУ, 2005. – 195 с.
5. Корягін В. М. Фізичне виховання студентів у спеціальних медичних групах : навч. посіб. / В. М. Ко-рягін, О. З. Блавт. – Львів : Вид-во «Львівська політехніка», 2013. – 488 с.
6. Курамшин Ю. Ф. Теория и методика физической культуры : учебник / Ю. Ф. Курамшин. – М. : Сов. спорт, 2010. – 464 с.
7. Ланда Б. Х. Методика комплексной оценки физического развития и физической подготовлености : учеб. пособие / Б. Х. Ланда. – М. : Сов. спорт, 2004. – 192с.
8. Магльований А. В. Основи фізичної реабілітації : навч. посіб. / А. В. Магльований, В. М. Мухін, Г. М. Магльована. – Львів : ВМС, 2006. – 148 с.
9. Попова О. В. Становлення і розвиток інноваційних педагогічних ідей в Україні у ХХ столітті / О. В. Попова. – Х. : ОВС, 2001. – 256 с.
10. Hotra Z. Signal transducers of capacitive microelectronic sensors / Z. Hotra, R. Holyaka, T. Marusenkova, J. Potencki // Electronika. Rzeszow. Poland, 2010. – № 8. – P. 129–132.
11. Wouter B. Ultra low power capacitive sensor interfaces Springer / Bracke Wouter, Robert Puers. – Chris Van Hoof, 2007. – P 110.

Завантаження

Опубліковано

2020-01-13

Номер

Розділ

Педагогічні технології навчання фізичної культури

Як цитувати

Інноваційна діяльність студентів спеціальних медичних груп у навчальному процесі з фізичного виховання. (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 16, 66-70. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/503