Аналіз результатів залучення учнів спеціальної медичної групи до фізичної активності в основній школі з використанням різних способів реалізації диференційованого підходу

Автор(и)

  • Валерій Мазур Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
  • Володимир Мисів Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Ключові слова:

підлітки, спеціальна медична група, фізичний стан, диференційований підхід, соматотип, вид захворювання

Анотація

Із використанням загальнонаукових методів розглянули результати використання запропонованих заходів із залучення учнів спеціальної медичної групи до фізичної активності під час навчання в основній школі. Одержані дані підтвердили вже наявні результати, сприяли поглибленню знань щодо організаційно-методичних положень використання диференційованого підходу у покращенні показників фізичного стану підлітків, а також дали змогу одержати абсолютно нові дані, пов’язані з умовами ефективного розв’язання завдання із залучення учнів спеціальної медичної групи до систематичної фізичної активності в різних формах під час навчання в основній школі.

Посилання

1. Боднар І. Р. Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп : монографія / І. Р. Боднар. – Львів : ЛДУФК, 2014. – 316 с.
2. Винник Джозеф П. Адаптивное физическое воспитание и спорт / под. ред. Д. П. Винника ; пер. с англ. И. Андреев. – Киев : Олимп. лит., 2010. – 608 с.
3. Демчук С. Організація фізичного виховання школярів спеціальних медичних груп / С. Демчук, Н. Злуніцина, В. Романова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2012. – № 3(19). – С. 195–199.
4. Єдинак Г. А. Соматотип і розвиток фізичних якостей дітей : монографія / Г. А. Єдинак, М. В. Зубаль, В. М. Мисів. – Кам’янець-Подільський : Вид-во «Оіюм», 2011. – 280 с.
5. Зайцева В. В. Методология индивидуального подхода в оздоровительной физической культуре на основе современных информационных технологий : автореф. дис. на соискание ученой степени д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 «Теория и методика физического воспитания, спортивной тренировки и оздоровительной физической культуры»; 03.00.13 «Физиология человека и животных» / В. В. Зайцева. – М., 1995. – 41 с.
6. Интегральная индивидуальность человека и ее развитие : учеб. пособие / [под ред. Б.А. Вяткина]. – М. : ИПРАН, 1999. – 327 с.
7. Калюжнова И. А. Лечебная физкультура / И. А. Калюжнова, О. В. Перепелова. – 3-е изд. – Ростов н/Д. : Феникс, 2010. – 349 с.
8. Мукина Е. Ю. Методика физического воспитания учащихся СМГ в общеобразовательных учреждениях : учеб. пособие / Е. Ю. Мукина. – Тамбов : ТГУ им. Г. Р. Державина, 2010. – 51 с.
9. Никитюк Б. А. Интеграция знаний в науках о человеке (интегративная анатомическая антропология) : монография / Б. А. Никитюк. – М. : СпортАкадемПресс, 2000. – 440 с.
10. Приступа Є. Н. Інклюзивне фізичне виховання школярів 1–3 груп здоров’я / Є. Н. Приступа, Ю. В. Петришин, І. Р. Боднар // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фіз. виховання : [зб наук. пр. / за ред. С. С. Єрмакова]. – Х., 2013. – № 1. – С. 62–67.
11. Стратегии и рекомендации по здоровому образу жизни и двигательной активности : сб. материалов / Е. В. Имас, М. В. Дутчак, С. В. Трачук. – Киев : Олим. лит, 2013. – 528 с.
12. Сухарев А. Г. Концепция укрепления здоровья детского и подросткового населения России / А. Г. Сухарев // Школа здоровья. – 2000. – Т. 7. – № 2. – С. 29–36.
13. Тимошина И. Н. Физкультурное образование учащихся специальных медицинских групп общеобразовательных учреждений : монография / И. Н. Тимошина. – М. : Теория и практика физ. культуры и спорта, 2006. – 138 с.
14. Уткин В. А. Оптимальные режимы двигательной деятельности детей и взрослых в норме и патологии / В. А. Уткин. – М. : [б. и.], 2011. – 83 с.
15. Ashmore P. C. Role of physical anthropology in intermediate and secondary education / P. C. Ashmore // Am. J. Phys. Antrop. – 2005. – № 41. – P. 154–162.
16. Bouchard C. Genetics of fitness and physical performance / C. Bouchard, R. M. Malina, L. Peruse. – Champaign, IL. : Human Kinetics, 1997. – 400 p.
17. Kilpatrick M. Physical activity motivation :а practitioner’s guide to self-determination theory / M. Kilpatrick, E. Hebert, D. Jacobsen // International J. of Sport Psychol. – Roma, 2002. – № 73(4). – P. 36–41.
18. Mowling C. M. Student motivation in physical education: breaking down barriers / C. M. Mowling, S. J. Brock, K. K. Eiler // The Journ. of Physical Ed., Recreation & Dance. – 2004. – Vol. 75. – P. 40–45.
19. Sas-Nowosielski K. Participation of youth in physical education from the perspective of self-determination theory / K. Sas-Nowosielski // Human Movement. – Warsaw : Versita, 2008. – P. 134–141.
20. Standage M. A model of contextual motivation in physical education : Using construct from self-determination and achievement goal theories to predict physical activity intention / M. Standage, J. Duda, N. Ntoumanis // Jour. Educ. Psychol. – 2003. – № 95(1). – P. 97–110.

Завантаження

Опубліковано

2020-01-13

Номер

Розділ

Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення

Як цитувати

Аналіз результатів залучення учнів спеціальної медичної групи до фізичної активності в основній школі з використанням різних способів реалізації диференційованого підходу. (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 16, 97-105. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/511