Особливості стану здоров’я школярів, які за результатами обстеження тимчасово віднесені до спеціальної медичної групи

Автор(и)

  • Світлана Демчук Рівненський державний гуманітарний університет

Ключові слова:

школярі, здоров’я, спеціальна медична група

Анотація

У статті висвітлено стан здоров’я школярів, які, відповідно до результатів обстеження, тимчасово віднесені до спеціальної медичної групи. Комплексна оцінка фізичного розвитку школярів виявила тенденцію до зменшення показників нормального фізичного розвитку й зростання показників погіршення фізичного розвитку від молодших до старших класів. Завдання дослідження – охарактеризувати стан здоров’я дітей 10–11 років. Згідно з медичними записами найбільша кількість захворювань – це очні хвороби (17,8 %), захворювання серцево-судинної (8,7 %), травної (7,1  %) систем. Щодо наявності в дітей очних хвороб, захворювань серцево-судинної системи отримані дані збігаються з показниками інших авторів. Можна зробити висновки: дані медичних документів щодо наявності в обстежених нами школярів хронічних і гострих захворювань не збігаються з розподілом учнів на медичні групи для занять фізичною культурою. Серед дітей 10 років виявлено 44,8 % осіб із різними захворюванням, що дає підставу віднести їх до спеціальної медичної групи. У неї зараховано лише 10,3 % учнів, а до підготовчої – 8,7 %.

Посилання

1. Грицюк Л. К. Проблеми фізичного виховання в початковій національній школі / Л. К. Грицюк. – Луцьк : Надстир’я, 1994. – 370 с.
2. Еренков В.А. Клиническое исследование ребенка / В. А. Еренков. – Киев : Здоровья, 1984. – 336 с.
3. Жуковский М. А. Пока организм формируется / М. А. Жуковский. – М. : Педагогіка, 1985. – 96 с.
4. Зелинский А. Н. Физкультуру всем и каждому / А. Н. Зелинский. – Киев : Молодь, 1984. – 88 с.
5. Злюновский Ю. Ф. К здоровью без лекарств / Ю. Ф. Злюновский. – М. : Сов. спорт, 1990. – 64 с.
6. Матвеев Л. П. Теория и методика физической культуры (общие основы теории и методики физического воспитания: теоретико-методические аспекты спорта и професионально-прикладных форм физической культуры) : учеб. для ин-тов физкультуры / Л. П. Матвеев. – М. : Физкультура и спорт, 1991. – 543 с.
7. Муравов И. В. Оздоровительные эфекты физической культуры и спорта / И. В. Муравов. – Киев : Здоровья, 1989. – 272 с.
8. Мурза В. П. Фізичні вправи і здоров’я / В. П. Мурза. – К. : Здоров’я, 1991. – 256 с.
9. Мурза В. П. Порушення статури у дітей шкільного віку та роль лікувальної гімнастики в її корекції / В. П. Мурза, О. В. Фадєєв, С. М. Волкова // 2 Всеукраїнська науково.-практична конференція «Роль фізичної культури в здоровому способі життя». – Львів : [б. в.], 1994. – С. 197–198.
10. Физическое воспитание учащихся подготовительной медицинской групы / под ред. З. И. Кунецовой. – М. : Просвещение, 1980. – 104 с.
11. Язловецкий В. С. Физическое воспитание детей и подростков с ослабленным здоровьем здоровьем / В. С. Язловецкий. – Киев : Здоровье, 1991. – 232 с.

Завантаження

Опубліковано

2020-01-14

Номер

Розділ

Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення

Як цитувати

Особливості стану здоров’я школярів, які за результатами обстеження тимчасово віднесені до спеціальної медичної групи. (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 15, 57-60. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/536