Соціально-педагогічні передумови впровадження навчально-оздоровчих комплексів у процес фізичного виховання студентів

Автор(и)

  • Уляна Катерина Національний університет фізичного виховання та спорту України
  • Олена Андрєєва Національний університет фізичного виховання та спорту України

Ключові слова:

навчально-оздоровчий комплекс, фізичне виховання студентів, рухова активність, позанавчальні форми організації занять

Анотація

Необхідність розробки організаційного забезпечення діяльності навчально-оздоровчих комплексів та впро­вадження їх у процес фізичного виховання зумовлені наявною ситуацією щодо стану здоров’я студентської молоді. Систематична участь студентів протягом усього періоду навчання у ВНЗ як у навчальних, так і в позанавчальних формах організації занять дасть змогу суттєво підвищити рівень їхньої рухової активності та сприятиме формуванню відповідального ставлення до здоров’я як цінності. Завдання роботи полягає у визначенні передумов упровадження навчально-оздоровчих комплексів у процес позанавчальної діяльності з фізичного виховання та обґрунтуванні ключових, організаційних аспектів його діяльності. Ґрунтуючись на результатах педагогічного експерименту та аналізу літературних джерел, визначено основні положення, напрями діяльності, принципи, завдання, педагогічні умови ефективного функціонування навчально-оздоровчих комплексів. Це дослідження дасть можливість урахувати отримані результати під час упровадження цієї концепції в межах педагогічного процесу вищої школи.

Посилання

1. Андрєєва О. В. Фізична рекреація різних груп населення : [монографія] / О. В. Андрєєва. – К. : [б. в.], 2014. – 280 с.
2. Ахтемзянова Н. М. Интеграция общего и дополнительного образования на основе организации деятельности школьного спортивного клуба : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Н. М. Ахтемзянова. – М., 2011. – 22 с.
3. Зорина С. Д. Модель организации внеучебного физического воспитания в высших учебных завдениях : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / С. Д. Зорина. – М., 2009. – 24 с.
4. Круцевич Т. Отношение юношей и девочек к занятиям по физическому воспитанию в ВУЗе / Т. Круцевич, Е. Биличенко // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2012. – № 1. – С. 114–120.
5. Никулин А. В. Спортивный клуб как фактор формирования здорового образа жизни в образовательном пространстве вуза : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 – / А. В. Никулин. – М., 2008. – 23 с.
6. Турчина Н. І. Педагогічні особливості моделей фізичного виховання студентів ВУЗів на різних курсах навчання : дис. на здобуття … канд. наук з фіз. вих. і спорту : 24.00.02 / Н. І. Турчина ; НАУ – К., 2008. – 228 с.

Завантаження

Опубліковано

2020-01-20

Номер

Розділ

Професійна підготовка фахівців фізичної культури та спорту

Як цитувати

Соціально-педагогічні передумови впровадження навчально-оздоровчих комплексів у процес фізичного виховання студентів. (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 14, 18-22. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/556