Дискретність питань формування та інтеграції здоров’язберігальних компетенцій у студентів ВНЗ у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки

Автор(и)

  • Анатолій Магльований Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького
  • Лариса Козіброда Національний університет «Львівська політехніка»

Ключові слова:

студент, ППФП, здоров’язберігальні компетенції, чинники, детермінанти, психофізична готовність, професійна діяльність

Анотація

Розглянуто питання ППФП як методу забезпечення дієвості здоров’язберігального процесу студентської молоді для формування їхньої психофізичної готовності до майбутньої професійної діяльності. Завдання роботи – на основі аналізу й узагальнення даних науково-методичної й спеціальної літератури теоретично визначити аспекти формування та інтеграції здоров’язберігальних компетенцій у студентів ВНЗ у процесі їхньої ППФП. Установлено, що досягнення педагогічного ефекту в їх формуванні та реалізації в подальшій професійній діяльності визначається низкою детермінант. Інтеграція останніх уможливлює забезпечення успішного формування необхідних знань, умінь і навичок здорового способу життя для забезпечення успішної професійної діяльності.

Посилання

1. Дубогай О. Д. Фізичне виховання і здоров’я : навч. посіб. / О. Д. Дубогай, Н. Н. Завидівська, О. В. Ханікянц ; [за заг. ред. О. Д. Дубогай]. – К. : УБС НБУ, 2012. – 270 с.
2. Ильинич В. И. О некоторых проблемных вопросах ППФП (вопросы теории) / В. И. Ильинич // Теория и практика физической культуры. – 1990. – № 3. – С. 13–15.
3. Ильинич В. И. Профессионально-прикладная физическая подготовка студентов (научно-методические и организационные основы) / В. И. Ильинич. – М. : Высш. шк., 1999. – 144 с.
4. Завидівська Н. Н. Фундаменталізація фізкультурно-оздоровчої освіти: аспект здоров’язбережувального навчання студентів : монографія / Н. Н. Завидівська. – К. : УБС НБУ, 2012. – 402 с.
5. Кабачков В. А. Профессиональная физическая культура в системе непрерывного образования молодежи : науч.-метод. пособие / В. А. Кабачков, С. А. Полиевский, А. Э. Буров. – М. : Сов. спорт, 2010. – 296 с.
6. Коровин С. С. Теоретико-методологические основания концепции профессиональной физической культуры / С. С. Коровин // Теория и практика физ. культуры, 2012. – № 2. – С. 23–27.
7. Раевский Р. Т. Профессионально-прикладная физическая подготовка / Р. Т. Раевский, С. М. Канишевский // Здоровье, здоровый и оздоровительный образ жизни : монографія. – Одесса : Наука и техника, 2008. – 224 с.
8. Раевский Р. Т. Профессионально-прикладная физическая подготовка студентов технических вузов : учеб. пособие / Р. Т. Раевский. – М. : Высш. шк., 2005. – 136 с.
9. Пилипей Л. П. Професійно-прикладна фізична підготовка студентів : монографія / Л. П. Пилипей. – Суми : ДВНЗ «УАБС НБУ», 2009. – 312 с.
10. Присяжнюк С. І. Фізичне виховання: теоретичний розділ / С. І. Присяжнюк, В. П. Краснов, М. О. Третяков, Р. Т. Раєвський. – К. : ЦУЛ, 2007. – 193 с.

Завантаження

Опубліковано

2020-01-20

Номер

Розділ

Педагогічні технології навчання фізичної культури

Як цитувати

Дискретність питань формування та інтеграції здоров’язберігальних компетенцій у студентів ВНЗ у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 14, 35-40. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/560