Механізм функціонування фізичного виховання ВНЗ

Автор(и)

  • Віталій Пінчук Національний університет водного господарства та природокористування
  • Олександр Григорович Національний університет водного господарства та природокористування
  • Ірина Демчук Національний університет водного господарства та природокористування
  • Оксана Підгурська Національний університет водного господарства та природокористування
  • Юрій Кособуцький Національний університет водного господарства та природокористування
  • Петро Годлевський Національний університет водного господарства та природокористування

Ключові слова:

жіночий волейбол, міні-футбол, настільний теніс, самозахист, експериментальна група, контрольна група, педагогічний експеримент, студентки

Анотація

У результаті дослідження визначено орієнтовні способи професійного реформування фізичного виховання в умовах сьогодення. Досліджено психологічний складник мотивації студентів до занять фізичним вихованням. Розроблено та експериментально перевірено ефективність авторської комплексної методики (на прикладі спортивно-ігрових видів). Запропоновано практичні рекомендації формування мотивації до фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів нефізкультурного ВНЗ.

Посилання

1. Бережанський В. О. Актуальні проблеми фізичної культури та спорту в сучасних соціально-економічних і екологічних умовах / В. О. Бережанський. – Запоріжжя 2007. – 294 с.
2. Годлевський П. М. Методика проведення самостійних занять студентками спортивного учбового відділення із самозахисту / П. М. Годлевський. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т. 2014. – Вип. 16. – 185 с. – С. 26–29.
3. Годлевський П. М. Елементи настільного тенісу в тренувальних заняттях із самозахисту / П. М. Год-левський, В. Ф. Пінчук. // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процессу в школі та ВНЗ : зб. наук. пр. – № 2 (10). – Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Демянчука, 2013. – С. 242–247.
4. Железняк Ю. Д. Спортивные игры: техника, тактика, методика обучения : учебник для ВУЗов. / Ю. Д. Железняк. – Изд. 5-е. – М. : Академия, 2008. – 520 с.
5. Кашуба В. А. Современные подходы к здоровьесбережению студентов в процессе физического воспитания / В. А. Кашуба, А. В. Футорный // Физическое воспитание студентов. – 2012. – Т. 5. – С. 50–58.
6. Мунтян В. С. Особенности формирования положительной мотивации студентов к физическому воспитанию / В. С. Мунтян // Вісник ЧНПУ. – Вип. 98. – Т. 1. – Чернигов : ЧНПУ, 2012. – С. 174–178.
7. Туленков М. В. Формування у студентів потреби фізичного вдосконалення / М. В. Туленков, М. Д. Зубалій // Соціально-психологічні проблеми професійної підготовки майбутнього вчителя : тези доп. і повідомл. міжвуз. наук.-практ. конф. – К. : КДПІ, 1992. – Ч. 3. – С. 387–388.
8. Про схвалення Концепції загальнодержавної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на 2012–2016 роки : розпорядження Кабінету Міністрів України вiд 31.08.2011 за № 828-р [Електронний ресурс]. – Режими доступу : http://www.kmu.gov.ua http://zakon1.rada.gov.ua
9. [Електронний ресурс]. – Режими доступу : http://www.pravda.com.ua

Завантаження

Опубліковано

2020-01-11

Номер

Розділ

Професійна підготовка фахівців фізичної культури та спорту

Як цитувати

Механізм функціонування фізичного виховання ВНЗ. (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 18, 24-28. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/402