Особливості фізичної підготовленості та працездатності дітей 6–7 років із порушенням зору
Ключові слова:
діти, зір, фізичний, підготовленість, працездатністьАнотація
Показано особливості фізичної підготовленості й працездатності дітей із порушенням зору в констатувальному дослідженні. У дослідженні брали участь 22 хлопчики та 24 дівчинки віком 6–7 років. Виявлено, що показники фізичної підготовленості та працездатності достовірно не відрізняються, хоча результати зрячих як хлопчиків, так і дівчаток, переважають над показниками дітей із порушенням зору. Відзначається, що система оцінки рівня розвитку дітей із порушенням зору потребує корекції педагогічного тестування з урахуванням прояву рухових здібностей цих дітей.
Посилання
1. Аветисов Э. С. Занятия физической культурой при близорукости / Э. С. Аветисов, Е. И. Ливадо, Ю. И. Курпан. – Изд. 2-е перераб., доп. – М. : Физкультура и спорт, 1983. – 103 с.
2. Аршавский И. А. Физиологические механизмы и закономерности индивидуального развития / И. А. Аршавский. – М. : Наука, 1981. – 282 с.
3. Висковатов Ю. И. Коррекционная направленность физического воспитания учащихся вспомогательной школы / Ю. И. Висковатов. – Одесса : ЮУПУ, 1998. – С. 21–25.
4. Еракова Л. А. Дифференцированное физическое воспитание слепых и слабовидящих школьников в условиях специализированного интерната / Л. А. Еракова. – Киев : [б. и.], 2005. – 176 с.
5. Курдыбайло С. Ф. Морфофункциональное обоснование двигательных возможностей инвалидов как основа медико-социальной реабилитации : автореф… д-ра мед. наук. – СПб, 1993. – 20 с.
6. Круцевич Т. Ю. Методы исследования индивидуального здоровья детей и подростков в процессе физического воспитания / Т. Ю. Круцевич. – Киев : Олимп. лит., 1999. – 231 с.
7. Лурье Н. Б. Коррекционно-воспитательная работа со слабовидящими школьниками: из опыта работы / Н. Б. Лурье. – М. : Просвещение, 1979. – 103 с.
8. Сермеев Б.В. Физическое воспитание детей с нарушением зрения / Б. В. Сермеев. – Киев : Здоровье, 1987. – 112 с.
9. Форостян О. І. Теорія та практика фізичного виховання школярів з вадами зору в Українській дефектології другої половини ХХ ст. / О. І. Форостян // Наука і освіти : наук.-практ. журн. Центру НАПН України. – Одеса, 2010. – №2. – С. 190–194.
2. Аршавский И. А. Физиологические механизмы и закономерности индивидуального развития / И. А. Аршавский. – М. : Наука, 1981. – 282 с.
3. Висковатов Ю. И. Коррекционная направленность физического воспитания учащихся вспомогательной школы / Ю. И. Висковатов. – Одесса : ЮУПУ, 1998. – С. 21–25.
4. Еракова Л. А. Дифференцированное физическое воспитание слепых и слабовидящих школьников в условиях специализированного интерната / Л. А. Еракова. – Киев : [б. и.], 2005. – 176 с.
5. Курдыбайло С. Ф. Морфофункциональное обоснование двигательных возможностей инвалидов как основа медико-социальной реабилитации : автореф… д-ра мед. наук. – СПб, 1993. – 20 с.
6. Круцевич Т. Ю. Методы исследования индивидуального здоровья детей и подростков в процессе физического воспитания / Т. Ю. Круцевич. – Киев : Олимп. лит., 1999. – 231 с.
7. Лурье Н. Б. Коррекционно-воспитательная работа со слабовидящими школьниками: из опыта работы / Н. Б. Лурье. – М. : Просвещение, 1979. – 103 с.
8. Сермеев Б.В. Физическое воспитание детей с нарушением зрения / Б. В. Сермеев. – Киев : Здоровье, 1987. – 112 с.
9. Форостян О. І. Теорія та практика фізичного виховання школярів з вадами зору в Українській дефектології другої половини ХХ ст. / О. І. Форостян // Наука і освіти : наук.-практ. журн. Центру НАПН України. – Одеса, 2010. – №2. – С. 190–194.
Завантаження
Опубліковано
2020-01-24
Номер
Розділ
Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення
Як цитувати
Особливості фізичної підготовленості та працездатності дітей 6–7 років із порушенням зору. (2020). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 11, 48-52. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/642